//

Status balk op de achtergrond, door theme

Status balk op de achtergrond, door theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen iphoneclub.. Ik heb sinds begin van deze week eindelijk de keuze gemaakt op mijn Iphone te jailbreaken.. En ik ben er nog helemaal super ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-10, 11:17
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard Status balk op de achtergrond, door theme

Goeiemorgen iphoneclub..

Ik heb sinds begin van deze week eindelijk de keuze gemaakt op mijn Iphone te jailbreaken.. En ik ben er nog helemaal super tevreden over..
Het is nog makkelijker dan ik dacht. Maar ik heb nu een probleem. Ik heb een super mooie theme gedownload van KillSign Carbon Black :
(is niet mijn achtergond)

Maar als ik nu een app open (maakt niet uit wat voor, kan ook instellingen wezen o.i.d) , dan gaat mijn status balk weg..!!! Ik denk dat ie dan naar de achtergrond gaat ofzo, want als ik hem dan lock en weer unlock, dan is ie weer terug.. Maar ik vind het best irritant om dat steeds te doen..
Heeft misschien iemand hier ook problemen mee / gehad..?

En is er een oplossing voor?

Ik ben wel dit tegengekomen, maar voorheen was dit niet het geval. dus ik denk dat het aan het theme ligt en niet aan Winterboard..

Citaat:
Dit is een bug in WinterBoard.
Dit is al aan bod gekomen in deze discussie.
Ik begrijp dat dit nogal lastig is om te omschrijven voor de zoekmachine,
toch wil ik jullie verzoeken om deze discussie daar voort te zetten
Alvast bedankt

Grtz Cogy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
youtube op achtergrond door laten spelen arashrsf iPhone algemeen 5 08-08-11 18:15
theme G.O.C. - achtergrond aanpassen ??? oliver2504 Jailbreak apps en thema's 0 16-02-11 19:06
Geen Wi-Fi of 3G icoon in status balk jokidoki Wi-Fi 1 21-12-10 22:48
Vreemd icoontje rechts boven in de status balk (naast batterijstatus) paul45 iPhone algemeen 3 17-09-10 09:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:47.