//

calllog2icall

calllog2icall discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi board, ik weet niet of ik hier in het juiste forum zit, maar ik waag mijn kans. wat ik mis bij de iphone is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-10, 00:22
shodan shodan is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard calllog2icall

hoi board,

ik weet niet of ik hier in het juiste forum zit, maar ik waag mijn kans. wat ik mis bij de iphone is een gewoon call log, net zoals je bij elke gewone nokia hebt. ik zou nl. mijn minuten willen opvolgen die ik zelf bel. de log die standaard in de iphone zit, telt alle minuten samen, zowel de inkomende als de uitgaande. ik heb een beetje zitten surfen en gevonden dat er een ruby script bestaat "calllog2ical" (ik heb het ondertussen ook gevonden) dat hiervoor kan zorgen. Ik lees dan dat dat script manueel via itunes kan geinstalleerd worden. Dit lukt mij echter niet. Is er iemand die weet hoe ik dit script kan installeren op mijn iphone?

Groeten,
shodan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.