//

problemen na update van cydia apps

problemen na update van cydia apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb wat problemen met mijn (gejailbreakte 3.1.2) iphone.. Ik ben een weekje met vakantie geweest en terug thuis klikte ik cydia open. 9 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-04-10, 23:08
kihyeon kihyeon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard problemen na update van cydia apps

Hey, ik heb wat problemen met mijn (gejailbreakte 3.1.2) iphone..

Ik ben een weekje met vakantie geweest en terug thuis klikte ik cydia open. 9 updates.. Zonder echt aandacht te besteden heb ik deze laten updaten..

Nu heb ik echter problemen met mijn iphone: elke keer ik de sleep button bovenaan in druk en daarna weer mijn scherm aan tracht te kijgen blijft het zwart. Na een 30 tot 60 sec licht mijn scherm dan weer lichtjes op en na een tik op het scherm heb ik weer gewoon beeld.
Ik kan echter geen app's opstarten (bij tikken zie ik dat het icoon even dimt maar er gebeurt niets). Een respring zorgt er voor dat dit wel lukt (voor beperkte tijd). Bij een nieuwe sleep heb ik weer hetzelfde probleem.
Reset (home+sleep voor 10sec) haalt niets uit.

Ik wou enkele apps terug deinstalleren, maar doordat ik niet exact weet welke updates ik juist heb geinstalleerd is dit onbegonnen werk..
1) is er een mogelijkheid om ergens te zien welke programma's ik deze morgend heb geinstalleerd
2) iemand die dit probleem kent? Ik weet wel dat dit moeilijk is, maar ik kan maar proberen Google heeft mij niet veel bijgebracht

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-10, 13:12
lisadichtbij lisadichtbij is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kihyeon Bekijk bericht
Hey, ik heb wat problemen met mijn (gejailbreakte 3.1.2) iphone..

Ik ben een weekje met vakantie geweest en terug thuis klikte ik cydia open. 9 updates.. Zonder echt aandacht te besteden heb ik deze laten updaten..

Nu heb ik echter problemen met mijn iphone:
Ik heb precies hetzelfde, maar bij mij is alles behalve de dock geblokkeerd (touchscreen werkt niet, maar apps werken wel, ik kan ze alleen niet openen of verplaatsen, behalve de apps in mijn dock). Ik vermoed dat het komt door een combinatie van circuitous, backgrounder en infiniboard, maar kan dus niet via cydia repo's of apps verwijderen of veranderen.

Iemand een idee? Kun je van buitenaf in Cydia? Ik heb al 10 keer gereboot, heeft tot nog toe niet geholpen.

Veel dank als iemand een idee heeft!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Update van Cydia Apps? albertvanderiet Jailbreak apps en thema's 15 01-03-11 19:03
Geen bereik na update cydia + de/-installeren van apps, T-mobile toestel Cogy Jailbreak apps en thema's 6 03-11-10 21:18
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update Gido88 Jailbreak 6 01-10-09 23:03
Cydia update problemen IphoneMitchell Jailbreak apps en thema's 11 26-06-09 23:05
Cydia update problemen ArB Archief 10 02-08-08 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:35.