//

1.0.2 weigert AppTapp Installer & iBrickr

1.0.2 weigert AppTapp Installer & iBrickr discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een paar keer mijn iPhone (firmware 1.0.2) te hebben gehackt, dacht ik hem laatst wel even te updaten naar 1.1.2, althans, naar hoever ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-08, 17:09
PManden PManden is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 11
Standaard 1.0.2 weigert AppTapp Installer & iBrickr

Na een paar keer mijn iPhone (firmware 1.0.2) te hebben gehackt, dacht ik hem laatst wel even te updaten naar 1.1.2, althans, naar hoever ik zou willen. Aangezien na de laatste hack mijn installer button weg was, wilde ik eerst de iPhone restoren en weer hacken, om vervolgens te gaan updaten.

Stapje 1 lukte wel: prima gerestored naar 1.0.2. Vervolgens wilde ik met behulp van AppTapp Installer en iBrickr weer de voor mij bekende hack uitvoeren, maar hij weigerde dienst. AppTapp Installer doet z'n ding, totdat hij aangeeft te gaan rebooten in restore mode. Dan houdt het op, doet niks meer. De enige optie is wegklikken en de iPhone wederom resetten naar 1.0.2, aangezien hij steeds blijft melden dat ik moet verbinden met iTunes om te restoren.

Met iBrickr is daarbij op geen enkele mogelijkheid verbinding te leggen: vindt hem gewoonweg niet.

Kan iemand mij aangeven wat ik hieraan kan doen? Ik heb overgens geen Wi-Fi thuis, mocht dat er voor nodig zijn..

Bij voorbaat dank!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-08, 23:15
ihidde ihidde is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rijssen
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar ihidde
Standaard

heb het zelfde probleem hier geen mogelijkheid om applicaties te installeren. dit komt na dat ik heb geprobeerd op de updaten naar 1.1.3.
  #3  
Oud 29-01-08, 00:43
ihidde ihidde is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rijssen
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar ihidde
Standaard

ik heb de oplossing gevonden je moet hem weer downgraden met ibrickr. Daarna nog niet activeren en naar deze link gaan.

http://modmyifone.com/forums/showthread.php?t=27164

hier kun je de bestanden downloaden wat je nodig bent.

http://www.ihidde.nl/iphone/Installer%20Fix%20Kit.zip
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
apptapp/installer tieske123 Archief 2 11-08-08 20:17
Installer weigert een volledige download? San Jailbreak apps en thema's 9 20-02-08 18:53
AppTapp Installer laat iPhone vastlopen Bartje Archief 1 08-02-08 19:40
AppTapp installer sterk vertraagd Sergoke Jailbreak apps en thema's 4 24-01-08 12:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:59.