//

Berichten thema

Berichten thema discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, Ik ben al heel de avond aan het zoeken maar kom er even niet uit, ik wil graag een eigen foto als achtergrond ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-04-10, 22:11
julesvaes julesvaes is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard Berichten thema

beste mensen,

Ik ben al heel de avond aan het zoeken maar kom er even niet uit, ik wil graag een eigen foto als achtergrond bij mijn berichten, is dit mogelijk? ik heb winterboard er op staan maar daar kan ik alleen themas en dergelijke mee aanpassen. Mijn vraag is dus hoe krijg ik een eigen foto op mijn berichten als achtergrond? heb ik daar een programma voor nodig ?

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-05-10, 16:45
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door julesvaes Bekijk bericht
beste mensen,

Ik ben al heel de avond aan het zoeken maar kom er even niet uit, ik wil graag een eigen foto als achtergrond bij mijn berichten, is dit mogelijk? ik heb winterboard er op staan maar daar kan ik alleen themas en dergelijke mee aanpassen. Mijn vraag is dus hoe krijg ik een eigen foto op mijn berichten als achtergrond? heb ik daar een programma voor nodig ?

alvast bedankt!
Dat gaat hoor je maakt via de iphonebrowser in de map themes een eigen mapje met de naam SMSBackground en plaats daar je foto moet wel in png bestand en ik noem daar dan ook de foto automatisch SMSBackground
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[thema] hulp gezocht voor design thema's InstaQ Jailbreak apps en thema's 8 16-06-09 01:18
thema keesdr Archief 1 25-03-09 15:18
thema's jeroen_29 Jailbreak apps en thema's 2 11-10-08 13:41
thema bella Archief 2 10-06-08 18:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:45.