Iconen weg:s discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik was even opnieuwe mn iphone aan het indelen. ik had vijf apps op het dock staan. ineens zijn die allemaal weg! Dus er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iconen weg:s
Hallo,
Ik was even opnieuwe mn iphone aan het indelen. ik had vijf apps op het dock staan. ineens zijn die allemaal weg! Dus er staat niks meer op het dock.. IK probeerde even wat en sleepte een andere app ook naar de dock doen en POEF verdwenen! ook niet op de volgende pagina NERGENS! Als ik bij zoeken de app invul bv hyves of facebook of whatsapp dan vind die ze wel alleen ze staan nergens! HELP! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt ergens ingesteld dat apps in de dock niet zichtbaar zijn. Hier worden wat apps genoemd die dat kunnen veroorzaken.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 08-05-10 om 09:08. Reden: zie edit |
|
||||
|
||||
Inderdaad, één topic over je probleem is meer dan genoeg.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iconen weg | Cirja | iPhone algemeen | 3 | 04-03-10 18:16 |
Cydia en poof iconen weg! | peter1234 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 23-12-08 19:06 |
Customize: Iconen weg!! | karel88 | Unlock [archief] | 0 | 09-04-08 19:21 |
Iconen en dock weg | topke | Unlock [archief] | 3 | 14-12-07 21:52 |
|
|