iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SSH toggle verdwenen in SBSettings (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/59385-ssh-toggle-verdwenen-sbsettings.html)

Marc1969 10-05-10 12:26

SSH toggle verdwenen in SBSettings
 
Ik kan helaas niet meer bedenken wanneer het nou precies gebeurd is. Of het is gebeurd na het upgraden naar 3.1.3 en daarna jailbreak met Spirit, of na de laatste update van SBSettings. In ieder geval ontbreekt bij mij het icoontje voor SSH bij SBSettings. OpenSSH is geinstalleerd (en verwijderd en opnieuw geinstalleerd), SBSettings en SBSettingstoggles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Respring, Reboot, allemaal al diverse malen gedaan. En toch blijft-ie weg :(

Meer mensen die hier last van hebben? Of iemand met de gouden tip?

Boes40 10-05-10 12:29

SBsettings openen,more/Set toggles en dan SSH aanzetten misschien?

Marc1969 10-05-10 12:47

Daar ben ik natuurlijk mee begonnen! Anders was ik er natuurlijk niet achter gekomen dat er iets niet klopte!

herojohan 10-05-10 18:24

Zelfde probleem ook gehad ik heb ook nog een ander SSH progie op(gehad) toen werkte ie wel weer, maar ik heb wel meer problemen met OpenSSH.
Zoals dat ik met WinSCP eerst wel kan connecten maar soms na 5 sec weer DC't, vrij irritant.

Marc1969 11-05-10 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herojohan (Bericht 450191)
Zelfde probleem ook gehad ik heb ook nog een ander SSH progie op(gehad) toen werkte ie wel weer, maar ik heb wel meer problemen met OpenSSH.

Welk progje was dat? En wat heb je gedaan om 'm terug te krijgen?

Timmeh_ 11-05-10 09:29

Je hebt wel OpenSSH geïnstalleerd? Zo niet, dan wordt de toggle ook niet weergegeven..

Marc1969 11-05-10 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc1969 (Bericht 450017)
OpenSSH is geinstalleerd (en verwijderd en opnieuw geinstalleerd)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 450492)
Je hebt wel OpenSSH geïnstalleerd? Zo niet, dan wordt de toggle ook niet weergegeven..

:D

(net toch nog maar een keertje extra gecontroleerd, en het staat er echt op...)

jarnoajax 15-05-10 21:15

Je kunt ook nog proberen OpenSSL te herinstalleren.

shapezzz 15-05-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 450492)
Je hebt wel OpenSSH geïnstalleerd? Zo niet, dan wordt de toggle ook niet weergegeven..

Als je de OpenSSH toggle installeert wordt OpenSSH ook meegeinstalleerd ;)

niekosluis 16-05-10 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc1969 (Bericht 450017)
Ik kan helaas niet meer bedenken wanneer het nou precies gebeurd is. Of het is gebeurd na het upgraden naar 3.1.3 en daarna jailbreak met Spirit, of na de laatste update van SBSettings. In ieder geval ontbreekt bij mij het icoontje voor SSH bij SBSettings. OpenSSH is geinstalleerd (en verwijderd en opnieuw geinstalleerd), SBSettings en SBSettingstoggles verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Respring, Reboot, allemaal al diverse malen gedaan. En toch blijft-ie weg :(

Meer mensen die hier last van hebben? Of iemand met de gouden tip?



Ik heb precies hetzelfde probleem. Openssh geinstalleerd en ook de toggle 'aangezet' in sbsettings, maar hij verschijnt dus niet. Volgens mij werkt het niet meer na spirit jailbreak. Heeft iemand al een oplossing?

ab156 17-05-10 03:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door niekosluis (Bericht 452977)
Ik heb precies hetzelfde probleem. Openssh geinstalleerd en ook de toggle 'aangezet' in sbsettings, maar hij verschijnt dus niet. Volgens mij werkt het niet meer na spirit jailbreak. Heeft iemand al een oplossing?

Niet mee eens, ik heb een 3Gs met Spirit JB en bij mij werkt alles prima naar behoren..
Maar erg vervelend probleem!

niekosluis 17-05-10 09:23

Net de upgrade van sbsettings
gedraaid (stond vanochtend in cydia), probleem is nu opgelost!

Marc1969 17-05-10 18:32

Bij mij is het probleem inmiddels ook opgelost. Ik had geprobeerd op openSSH via m'n 3G verbinding opnieuw te installeren en daarbij een foutmelding voor een bevestiging aangezien en te snel weggedrukt. Dus het herinstalleren waar ik het in het begin over had, was helemaal niet gebeurd. Nadat ik via Wi-Fi het opnieuw had geprobeerd, was de toggle weer terug!

Liese Birdie 19-07-10 19:18

Ik heb de toggle van SSH in SBSettings maar een enkele keer gezien (toevallig) in de afgelopen 2 jaar, maar is al sinds ik kan heugen 'verdwenen'. Bij de 4.0 GM heb ik hem even gezien, maar zonder update is hij toch weer weg.

Hoe kan is SSH nu aanzetten? Want ik had SSH uitgezet toen ik de toggle eindelijk eens zag..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.