iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Het Welke-software-werkt-niet-op-1.1.3 Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/5995-welke-software-werkt-niet-op-1-1-3-topic.html)

Leduc 29-01-08 14:50

Het Welke-software-werkt-niet-op-1.1.3 Topic
 
Volgens mij hadden we die hier nog niet, wel handig voor wanneer mensen twijfelen of het aan de telefoon ligt of aan de software die ze proberen te installeren.

Wanneer software bij mij niet werkt dan zie ik het icoon simpelweg niet terug op mijn springboard

Bij mij werken tot nu toe wel

- Navizon
- Flashlight
- RealArtist
- PocketGuitar
- Waves
- openTDD
- iSolitaire
- Mines
- iSlots

Werkt niet:

- iZoo

ButcherJF 29-01-08 18:55

Goed initiatief wat mij betreft.
Zat al met een soortgelijk idee te 'spelen', nl. welke problemen kom je tegen bij en na het upgraden/updaten naar 1.1.3, en vooral: wat is de oplossing?
Misschien ook maar eens een topic voor openen - of kan dat hier gewoon bij in?

Celf 29-01-08 19:04

[Knowledge Base] 1.1.3 Compatible Apps - Hackint0sh

hier staan enkele aanvullingen...

matthijst 29-01-08 19:41

iZoo werkt bij mij wel op 1.1.3?
Heb vanochtend nog een update ervan geinstalleerd (van iZoo), maar ook met de oude versie werkte ie gewoon?

Jeroen de Bruijn 29-01-08 20:00

Volgens mij is de discussie sowieso lastig door de verschillende jailbreak methodes. Ik heb zowel de DEV jailbreak als de jailbreak van Nate geprobeerd (met 2 verschillende toestellen).
Bij Nate werkt SMSD wel, bij het DEV team niet. Bij Nate werkt CameraPro wel, bij het DEV team niet enz. enz..
Ik werd er gek van omdat bij elke installatie die niet werkte het toestel instabieler leek te worden. Ik ben blij dat ik weer terug ben in een stabiele 1.1.2. omgeving.

Weet iemand trouwens in welke map de Webclibs worden opgeslagen die je aanmaakt?

Jeroen

matthijst 29-01-08 20:05

VOor iZoo:
cd /Applications/iZoo.app
chmod +r *

Stiruam 29-01-08 20:39

Is het niet slimmer om te doen: Welke Software werkt nog niet op 1.1.3 want dan is de lijst volgens mij een stuk kleiner

Greetz, Stiruam

Leduc 29-01-08 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 52166)
VOor iZoo:
cd /Applications/iZoo.app
chmod +r *


Hmm ga ik zo 's proberen. Hij is 'm nu (heeeeeel traag) aan het downloaden..

Edit: Ik zie nu inderdaad het iZoo logo, kan 'm opstarten, maar bij new game of thema keuze blijft daaronder het scherm zwart, suggesties?

@Stiruam: goed idee, zal de titel aanpassen ;) (Edit: Kan alleen het onderwerp aanpassen, niet de titel van de discussie blijkbaar)

roger.peerbooms 30-01-08 06:58

Pocket Guitar
 
PocketGuitar werkt bij mij niet meer sinds 1.1.3:
Eerst zwart scherm en dan weer terug naar springboard

Ook de MobileToDoList werkt niet meer:
Alles wat je erin zet blijkt bij afsluiten en weer openen van de app verdwenen

Nikooos 30-01-08 10:46

Bij mij werkt PocketGuitar wel.

matthijst 30-01-08 11:10

Pocketguitar werkt bij mij ook gewoon op 1.1.3.

Voor alle Apps die "raar" doen (terug naar springboard, blijven zwart) werkt meestal het volgende:
- zet met WinSCP/fugu de rechten op 0755 voor de Applicatiefolder
- zet met WinSCP/fugu de rechten op 0755 voor alle bestanden in de Applicatiefolder

Ik heb overigens de Nate True JB gebruikt, hoe zit dat met mensen die problemen hebben met Pocketguitar en iZoo?

pietpiet50 30-01-08 20:47

iZoo werkt bij mij ook niet. Heb de 1.1.3. van Dev Team.
Alle rechten staan volgens mij verkeerd. Hij geeft aan 600 ipv 644 of 700 ipv 755.

Als je de rechten goed zet, werkt het wel iets, maar het spel start verder niet.

roger.peerbooms 30-01-08 21:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door matthijst (Bericht 52424)
Pocketguitar werkt bij mij ook gewoon op 1.1.3.

Voor alle Apps die "raar" doen (terug naar springboard, blijven zwart) werkt meestal het volgende:
- zet met WinSCP/fugu de rechten op 0755 voor de Applicatiefolder
- zet met WinSCP/fugu de rechten op 0755 voor alle bestanden in de Applicatiefolder

Ik heb overigens de Nate True JB gebruikt, hoe zit dat met mensen die problemen hebben met Pocketguitar en iZoo?

Ik heb de devTeam JB gedaan

iCulture 30-01-08 21:17

//topictitel aangepast

david007 30-01-08 21:26

Gebruikte jailbreak: Dev team

Apps die niet werken: Wallpaper.app Werkt wel maar slaat niks op komt omdat de mapnaam bij 1.1.3 geweizigd is :(

jeppeb 31-01-08 13:12

bij mij werkt de installer niet meer... Eerst deed die het nog het wel, maar crashte hij bij het installeren van een programma. Nu doet ie, na een reinstall van installer, helemaal niets meer. :(
Iemand een oplossing?

Lantaarnpaal 31-01-08 13:17

Eey jopiepiepelepopieee! (jeppeb)

Leduc 31-01-08 13:23

@ matthijst: Na rechten aanpassen krijg ik in ieder geval het icoon te zien en wil iZoo opstarten echter laat hij na opstarten alleen de 3 knoppen bovenaan zien zonder een spel te laden. Denk dat meer mensen hier last van hebben. Toch wel een 1.1.3 verhaal denk ik (dev team)

@iphoneclub: thanks

harrys 31-01-08 14:44

hier jb van dev team erop.
wat merkwaardig is dat de installer soms niet meer terugkomt, na uitzetten is de installatie alsnog gelukt. werking is niet altijd gegarrandeerd
Werkt:
mobilecast
pocketguitar.
Niet :
simplify media-- deze krijg ik er ook niet meer af omdat deze niet in de uninstall voormkomt.

Weet iemand hoe je een niet voorkomende installatie toch kan de-installen?
grz
H

ControlSje 01-02-08 09:25

Bij werkt niet:
iSlots -omdat hij geen instellingen opslaat
NES -ziet geen ROMs terwijl ze er wel staan

Ook is er iets raars met de Bluetooth. Deze werkte goed voor mijn Parrot maar vanochtend was hij eerst zijn naam kwijt en daarna ook zijn verbinding.

Gebruikte 1.1.3 upgrade methode: DevTeam

ArB 01-02-08 09:33

Hier werkt NES wel :p

"R" 01-02-08 09:50

Modbreak:

Voor de leesbaarheid en "vindbaarheid":

- maak, als je iets toevoegt, een kopie van de lijstjes in het starttopic in jouw nieuwe topic en voeg wel/niet werkende appsjes -alfabatisch- toe

- geef even aan welke methode je hebt gebruikt om naar 1.1.3 te komen

Wellicht is het leuk om hier een wiki van te maken. Als iemand daar zin in heeft, neem even contact op.

Thanks.

René


ControlSje 01-02-08 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 53701)
Hier werkt NES wel :p

Waar heb je de ROMs geplaatst? bij mij staan ze fysiek op /private/var/root/Media/ROMs/NES en gelinkt met een link /var naar /private/var.:confused:

Paz 01-02-08 11:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harrys (Bericht 53274)
hier jb van dev team erop.
wat merkwaardig is dat de installer soms niet meer terugkomt, na uitzetten is de installatie alsnog gelukt. werking is niet altijd gegarrandeerd
Werkt:
mobilecast
pocketguitar.
Niet :
simplify media-- deze krijg ik er ook niet meer af omdat deze niet in de uninstall voormkomt.

Weet iemand hoe je een niet voorkomende installatie toch kan de-installen?
grz
H


Ik winSCP gebruikt en gewoon de map uit applications gedelete.
Werkte goed.

Paz

mjay 01-02-08 11:58

Bij mij werken tot nu toe wel FW 1.1.3 Dev Team

- BossPrefs
- Convertor
- Flashlight
- iSlots
- iSolitaire
- LocateMe
- Mines
- Navizon
- openTDD
- PocketGuitar
- RealArtist
- Waves


Werkt niet:

- iZoo

ControlSje 01-02-08 12:34

Fix voor de PocketGuitar en NES
 
Het onderstaande script zou de problemen met Pocketguitar en NES moeten oplossen.
Code:

cp -r /var/root/Media/* /var/mobile/Media
mv /var/root/Media /var/root/Media_backup
ln -s /var/mobile/Media /var/root/Media

EDIT
Bij mij werkt het.:D Mischien dat meerdere mensen dit kunnen proberen zodat het een gebruikt kan worden als een "veilige" fix



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:58.