//

Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :(

Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :( discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Iphone met kingsim, firm 1.1.2 geupdate naar met dev-team firm 1.1.3. Na installeren update van OpenSSH had ik ineens geen icon meer voor ssh service ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-01-08, 20:32
vanhuet vanhuet is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard Help: Installer.app re-install molt installer.app en ssh :(

Iphone met kingsim, firm 1.1.2 geupdate naar met dev-team firm 1.1.3. Na installeren update van OpenSSH had ik ineens geen icon meer voor ssh service op m'n home-screen. Vriend van me zei dat ik OpenSSH opnieuw moest installeren. Dat had ik al geprobeerd en dat hielp niet.

Toen de installer.app aangeklikt en re-install aangeklikt. Dit leek eerst goed te gaan, maar na de install zag ik menu's terug vliegen en toen stond ik op m'n home-screen.

Als ik nu de installer wil starten lijkt het net of hij wil openen en direct na het openen van het scherm knalt hij terug naar het home-screen.

Ik kan dus niet ssh-en en m'n installer is nu ook stuk. Met iBrick's iphoneinterface kan ik nog wel door de dirs enzo heen.

Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn installer kan repareren?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Installer.app dav0rr Archief 1 05-01-09 01:16
Installer.app op 3G? mimoawi Archief 2 13-07-08 00:12
na install foutmelding installer Berik61 Jailbreak apps en thema's 3 09-05-08 00:37
uninstall cydia en install installer terug links Jailbreak apps en thema's 4 25-04-08 00:41
Installer.app steven34 Jailbreak apps en thema's 3 23-11-07 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.