iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   No Docked Icon Labels (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/60508-no-docked-icon-labels.html)

StefanoDiBosso 27-05-10 19:34

No Docked Icon Labels
 
Hallo,

Op mijn iPhone wil ik, om mijn thema compleet te maken, alleen de labels van het dock verwijderen.
Ik heb dit geprobeerd met de optie geïntegreerd in GlasKlart, en met het Cydia-thema Transparent Dock Icons.
Helaas heb ik bij beide hetzelfde probleem: De overige labels (op het springboard zelf dus) worden na het toepassen van het thema grijs.
Ik vind dit niet mooi, en zou graag willen weten hoe ik mijn docklabels kan verwijderen zonder dat ik de rest van de labels grijs maak.

Bij voorbaat dank!

GekkeHenkie 27-05-10 19:52

Ik neem aan dat je Winterboard hebt geïnstalleerd? Daar zit namelijk die optie al in. Wil je hem toevoegen aan je eigen theme, kijk dan even bij 'Library > Themes > No Docked Icon Labels.theme'. Met het Info.plist bestand moet je een eind kunnen komen.

StefanoDiBosso 27-05-10 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie (Bericht 457177)
Ik neem aan dat je Winterboard hebt geïnstalleerd? Daar zit namelijk die optie al in. Wil je hem toevoegen aan je eigen theme, kijk dan even bij 'Library > Themes > No Docked Icon Labels.theme'. Met het Info.plist bestand moet je een eind kunnen komen.

Na het toepassen van dit thema worden de overige labels dus ook grijs...

GekkeHenkie 27-05-10 20:15

Dan zou je even de Info.plists van andere theme's die je hebt aanstaan moeten nalopen. Misschien staat deze style al ergens gedifinieerd, dan zou dan met elkaar kunnen botsen waardoor er ineens andere dingen gebeuren. Misschien helpt het als je in Winterboard de 'No Docked Icon Labels' helemaal bovenaan zet?

StefanoDiBosso 27-05-10 20:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie (Bericht 457187)
Dan zou je even de Info.plists van andere theme's die je hebt aanstaan moeten nalopen. Misschien staat deze style al ergens gedifinieerd, dan zou dan met elkaar kunnen botsen waardoor er ineens andere dingen gebeuren. Misschien helpt het als je in Winterboard de 'No Docked Icon Labels' helemaal bovenaan zet?

Helaas geen succes...

GekkeHenkie 27-05-10 20:43

Misschien heb je het al geprobeerd, maar als je in Winterboard alle theme's uitzet behalve de no docked icon labels, wat heeft dat voor resultaat?

StefanoDiBosso 27-05-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GekkeHenkie (Bericht 457208)
Misschien heb je het al geprobeerd, maar als je in Winterboard alle theme's uitzet behalve de no docked icon labels, wat heeft dat voor resultaat?

Helaas exact hetzelfde...

wim66 28-05-10 09:01

De grijze labels komen door een update van Winterboard.
Saurik heeft een "White icon labels" thema toegevoegd aan Wb, zet die aan. (Zet hem onder het verborgen labels thema in Wb)

iMario 28-05-10 12:54

Is een foutje die er altijd al in heeft gezeten. Gewoon witte labels toevoegen voor 'undocked icons'.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:42.