//

Torrent met safari download manager

Torrent met safari download manager discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Eerst had ik dtunes met de safari download-plugin. Ik heb nu de safari download manager in combinatie met ifile. Het werkt allemaal goed: bestanden downloaden ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-06-10, 19:35
Mickeymii Mickeymii is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 31
Standaard Torrent met safari download manager

Eerst had ik dtunes met de safari download-plugin. Ik heb nu de safari download manager in combinatie met ifile. Het werkt allemaal goed: bestanden downloaden in safari en gebruiken in Ifile. Maar nu wou ik een torrent downloaden. Eerst met dtunes kon dit in combinatie met terminal. Maar hoe kan ik nu een torrent downloaden. Als ik een torrent download download ik natuurlijk eerst een .torrent bestand, maar hoe voer je deze uit? Oh ja, dtunes en safari download plugin, en safari download plugin kan niet tegelijkertijd geďnstalleerd zijn. Cydia verwijdert er dan vanzelf een.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-06-10, 22:12
Muchiel Muchiel is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 62
Standaard

Ik lees toevallig net over het web-interface van µtorrent.
Dit blijkt na even lezen toch niet goed te werken ofzo,

Er is iets over geschreven op iPhoneClub:

Wie nog geen µTorrent gebruikt kan de volgende stappen volgen:
- Download en installeer µTorrent vanaf µTorrent - a (very) tiny BitTorrent client op je pc of Mac.
- Schakel de webinterface in via Preferences > Advanced > WebUI > Enable Web UI. Kies hier een gebruikersnaam en wachtwoord en kies een openstaande poort die over het internet te benaderen is.
- Start Cydia op je iPhone of iPod Touch en voeg deze repo toe: http://repo.theiphonebay.org. Download en installeer µMonitor.
- Start µMonitor en voer in het tabblad Settings dezelfde gegevens in die je eerder in µTorrent ingevuld hebt. Uiteraard moet je wel het ip-adres van de µTorrent-computer weten!

Heb het zelf (nog) niet geprobeerd dus weet niet of het goed werkt. Succes!
  #3  
Oud 03-06-10, 01:20
GekkeHenkie's schermafbeelding
GekkeHenkie GekkeHenkie is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Utrecht
Berichten: 85
Standaard

Kun je beter Vuze icm Vuze Remote gebruiken. Je hebt hier namelijk geen jailbreak voor nodig en werkt als een zonnetje! Geen gebruikersnaam of wachtwoord nodig, enkel een code die Vuze (op de desktop) aanmaakt. Dan kun je via 3G of Wi-Fi de status van je torrents checken, starten/stoppen en nieuwe toevoegen.

Na het downloaden/installeren van Vuze op je PC/Mac klik je op 'Tools > Remote pairing', er verschijnt een zescijferige code. Ga op je iPhone naar Vuze Remote en voer daar die code in, je ziet dan meteen al je actieve torrents.

Als je een torrent wil toevoegen, kopiëer je de link en paste je die in Vuze Remote. De torrent start dan automatisch op je PC met downloaden. Als je een mooi icoontje op je springboard wil hebben kies je in Safari voor ´Add to homescreeen´.

Let wel dat de pairing met 3G iets anders loopt dan met Wi-Fi, met Wi-Fi pakt ie het netwerk IP adres van je PC en met 3G je normale IP adres.
  #4  
Oud 04-06-10, 12:33
fcruizer fcruizer is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Je moet ook nog ff: enhanced ctorrent van cydia downloaden.

Na downloaden van torrentfile, open dtunes.
Klik op de torrent file en dan geeft ie aan: "bestandsnaam".torrent is prepared.
Open terminal and type: ./gettorrent
als het goed is gaat terminal nu de torrent downloaden, de bestanden komen dan in dtunes te staan.

Heb dtunes en safari download plugin erop staan, cydia heeft geen poging gedaan om 1 vd 2 te verwijderen.

Laatst gewijzigd door fcruizer; 04-06-10 om 12:37.
  #5  
Oud 04-06-10, 12:41
fcruizer fcruizer is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 91
Standaard

Heb nu telkens als ik een torrent wil downloaden in terminal, deze melding:

-sh: fork: retry: resource temporarily unavailable

gebeurd bij elke torrentfile,
weet iemand wat dit precies inhoud en hoe dit op te lossen is?

Edit: probleem opgelost door terminal te herinstalleren.

Laatst gewijzigd door fcruizer; 04-06-10 om 14:27. Reden: Probleem opgelost
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
safari download waalboer Jailbreak apps en thema's 1 17-05-10 17:39
Safari download plugin vs. download manager belgiumiphone iPhone algemeen 0 07-05-10 17:53
Muziek: download sites/app zonder torrent voor iphone Merlin Muziek, foto & video 0 09-12-09 11:13
Safari download niet.. biancUgo iPhone algemeen 3 14-05-09 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.