iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia opent niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/61238-cydia-opent-niet.html)

suzannewan 09-06-10 12:41

Cydia opent niet
 
Wie kan mij helpen:D?
Cydia opent niet. Hij springt gelijk weer terug naar springboard:confused:.
Ik heb een meerdere thema's geïnstalleerd en nou heb ik het vermoeden dat het door het thema VALENTINE'S DAY komt:eek:, want voor die tijd deed cydia het prima. Hoe kan ik dat Valentine's day thema verwijderen als ik cydia niet meer in kom?
Hulp heel hard nodig:o.
Ik heb de spirit jailbreak al opnieuw uitgevoerd maar geen resultaat.
Ik heb een iphone 3g, 8gb geheugen en een jailbreak van Spirit.
Alvast bedankt.

Bartk 09-06-10 12:45

Volg deze instructie


open iFile, click VAR then LIB then apt then LISTS and delete everything except the folder PARTIAL
----------------------------------------
If it still doesnt work then go VAR then LIB then DPKG the UPDATES and delete everything there.

suzannewan 09-06-10 12:47

waarschijnlijk een hele domme vraag maar hoe kom ik in Ifile, of waar vind ik dat?
Bedankt voor je snelle reactie ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bartk (Bericht 462128)
Volg deze instructie


open iFile, click VAR then LIB then apt then LISTS and delete everything except the folder PARTIAL
----------------------------------------
If it still doesnt work then go VAR then LIB then DPKG the UPDATES and delete everything there.


Bartk 09-06-10 12:50

In cydia maar als je dat niet hebt kunje het ook doen via ssh of iPhone explorer

Chrisl 09-06-10 12:50

Wat je ook kan proberen is Cydia openen in Safe Mode, dit doet bij mij vaak wonderen.

milan13 09-06-10 14:49

of gewoon opnieuw jailbreaken:P

TrOjAn. 09-06-10 14:54

of gebruik de Rock applicatie, veel sneller!

suzannewan 29-06-10 09:35

Na 10 keer opnieuw te jailbreaken met Spirit heb ik nog steeds geen werkende Cydia.
Wie zou mij kunnen helpen.
Als ik cydia open springt hij direct terug naar mijn hoofdscherm. Ik krijg geen kans om op manage te drukken of wat dan ook.
Ik wil Rock heel graag proberen maar die schijn je alleen te kunnen instaleren via cydia dus dat gaat het niet worden.
Is er een andere manier om Rock op de iphone te krijgen?
Ik baal er behoorlijk van dat het niet werkt.
Hellup!!!!:eek:

eentje 29-06-10 09:40

na elke keer opnieuw jailbreaken werkt je cydia steeds niet?
zet je steeds een reservekopie terug?

if zo wellicht zit daar iets in wat je cydia sloopt. probeer het anders is keer opnieuw jailbreaken zonder reserve kopie en dan cydia starten.

als het dan werkt weet je dat je reservekopie iets bevat wat je cydia sloopt

ProGunNL 29-06-10 10:36

hier deze werkte voor mij. niks hielp en ik had geen zin in een rejailbreak. deze is heel makkelijk uit te voeren. ik heb het gedaan met ssh maar misschien lukt iPhone Explorer ook wel

YouTube - How To Fix Cydia Crashing on any Firmware! (Reinstall of Cydia without restoring or rejialbraking)

suzannewan 29-06-10 11:09

Nou helaas het schijnt gewoon niet te willen allemaal. Ik word zo langzamerhand een beetje gestoord!
Is het een optie om mijn telefoon met itunes helemaal te herstellen en dan opnieuw te jb met spirit? Of heeft Apple inmiddels alweer gezorgt dat als je je phone herstelt een jb niet meer mogelijk is????:mad::mad::mad:
Ik vind dit altijd eng daar ik toen ter tijd ook zo "stom" was om mijn phone te updaten naar 3.1.3 en maanden heb gewacht op een nieuwe manier van jb.
Helpppppppppppppp

eentje 29-06-10 11:19

als je de shs gegevens van 3.1.3 hebt opgeslagen kun je terug naar 3.1.3 doormiddel van guide die hier wel op forum staat.

je kunt dan weer opnieuw jailbreaken. moet je wel zorgen dat je geen itunes 9.2 hebt dan werkt spirit niet goed en komt je phone in reboot loop.

suzannewan 29-06-10 11:45

Ik heb hem hersteld naar een eerdere herstel datum. Ik heb itunes 9.1.
Ik heb geen update gedaan, dat staat uitgeschakeld.
Helaas werkt Cydia nog steeds niet!!! Hoe is dit nou toch mogelijk?

suzannewan 18-07-10 16:24

Hallo,

Heeft iemand inmiddels al DE oplossing om Cydia weer werkend te krijgen?????
Of anders, hoe krijg ik rock erop als cydia niet meer werkt.

Helpppppppppppp

geoffke001 21-07-10 10:48

ik zit nu ook met hetzelfde probleem, bij FW 3.1.2

het is gelukt bij mij, om mijn cydia te doen werken.

oplossing: http://rockyourphone.com/get-rocking

Download voor windows.

progje opstarten,

iphone connecten met pc en progje starten en gwn zijn werk laten doen.

voetbalsterke__ 23-07-10 13:35

ik had zonet hetzelfde probleem.. winterboard geinstalleerd, thema geinstalleerd en toen crashte cydia.. wou ook niet terug opnieuw opstarten continu crashen.

heb hem zonet herstelt in itunes.. en geunlocked en gejailbreaked in redsnow.. ingesteld als een nieuwe iphone (GEEN reservekopie terug plaatsen, ook geen oudere versie) en cydia werkt terug..

Bjarne 10-06-11 18:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 462140)
Wat je ook kan proberen is Cydia openen in Safe Mode, dit doet bij mij vaak wonderen.

Hoe doe je dat dan?

JailbreakerPro 10-06-11 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bjarne (Bericht 682014)
Hoe doe je dat dan?

Gewoon via SBSettings in afmode gaan en dan cydia openen ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:35.