iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Programma's van iOS4 al in Cydia? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/62031-programma-s-ios4-cydia.html)

Fmkk 21-06-10 13:27

Programma's van iOS4 al in Cydia?
 
Zojuist heb ik het artikelen over iOS4 gelezen en heb daar een aantal dingen gezien die mij wel interessant leken.
Nu ga ik vandaag nog niet updaten naar iOS4 dus kan ik van enkele opties geen gebruik maken.

Nu vroeg ik mij af of via Cydia wel al een aantal dingen aanwezig zijn. Zoals het Fast App Switching. Of de iPod knoppen onderin het scherm. Dit zijn de foto's:


http://images.textopus.nl/iPhoneclub...-switching.jpg

En:

http://images.textopus.nl/iPhoneclub...-switching.jpg

jeffrey52 21-06-10 18:55

Backgrounder in samenwerking met Circuitous zorgt voor multitasking (geen fast app swtiching, want de applicatie blijft gewoon 100% actief in het geheugen, dus je iPhone wordt wel iets langzamer en je batterij gaat sneller leeg).

De rotationlock kan worden nagebootst bet SBSettings en Rotation Inhibitor. Deze komt dan niet onderin het multitasking dock te staan maar bovenin als je over je statusbalk 'swiped'.

De music controls zijn er nu al, maar dan in een popupje. Druk maar eens twee keer snel achter elkaar op je homeknop als je muziek aan het afspelen bent.

Het ziet er allemaal wel iets anders uit, en het werkt ook wel iets anders, maar het doet in feite hetzelfde.

basjuh93 22-06-10 11:25

Cydia en iOS 4.0
 
problemen met cydia na jailbreak 4.0

hij blijft maar packages downloaden en stopt niet meer.

ook het icoon van cydia op het springboard is wit i.p.v het icoon van cydia

Bomans 22-06-10 11:26

Even geduld. Dat is normaal. Duurde bij mij ook een tijdje de eerste keer.

peetduck 22-06-10 12:04

Heb het zelfde probleem alleen ik heb hem nog op de oude 3.1.2 staan

smoothnick29 22-06-10 12:12

Dat komt omdat ie sowieso aan t updaten is. Er is nl ook n nieuwe versie van Cydia mocht je nog niet hebben geupdate :)

De Generaal 22-06-10 12:13

// Verplaatst

basjuh93 22-06-10 12:28

ik was bezig met het updaten van cydia maar daarna ging hij ze ook weer downloaden...

macmichel 22-06-10 12:36

Is Cydia echt nodig om via deze handleiding multitasking en instelbare achtergronden mogelijk te maken???

Ik doe niets met cydia vandaar.

Bomans 22-06-10 12:41

Ja, je iPhone moet gejailbreaked zijn om die functies te activeren op een 3G

macmichel 22-06-10 12:49

Het enige wat je doet is een plist aanpassen via iphone explorer en een plist editor that's it.

Jailbraek wordt gewoon uitgevoerd via redsnow en daar heb je ook de optie wel of niet cydia.

smoothnick29 22-06-10 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door macmichel (Bericht 470594)
Het enige wat je doet is een plist aanpassen via iphone explorer en een plist editor that's it.

Jailbraek wordt gewoon uitgevoerd via redsnow en daar heb je ook de optie wel of niet cydia.

Ja dat kunnen JIJ en IK met nog wat anderen. Niet iedereen kan het zo makkelijk. De makkelijkste manier is via redsn0w. Gewoon de instructies volgen via het scherm. En Cydia gewoon installeren anders is een jailbreak overbodig ;)

macmichel 22-06-10 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door smoothnick29 (Bericht 470625)
...

Klopt het even aanpassen van de plist is niet voor iedereen weggelegd maar de handleiding zoals in de link maakt het heel makelijk.

Vandaar mijn vraag volg ik de instructies dan is het absoluut niet moeilijk en dan zie ik het nut van cydia niet in.

Fmkk 22-06-10 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey52 (Bericht 468499)
Backgrounder in samenwerking met Circuitous zorgt voor multitasking (geen fast app swtiching, want de applicatie blijft gewoon 100% actief in het geheugen, dus je iPhone wordt wel iets langzamer en je batterij gaat sneller leeg).

De rotationlock kan worden nagebootst bet SBSettings en Rotation Inhibitor. Deze komt dan niet onderin het multitasking dock te staan maar bovenin als je over je statusbalk 'swiped'.

De music controls zijn er nu al, maar dan in een popupje. Druk maar eens twee keer snel achter elkaar op je homeknop als je muziek aan het afspelen bent.

Het ziet er allemaal wel iets anders uit, en het werkt ook wel iets anders, maar het doet in feite hetzelfde.

Bedankt. Met beide programma's ben ik bekend.
Maar ik wil(de) toch graag weten of er een mogelijkheid is om het wel op deze manier in beeld te krijgen ;-)

basjuh93 22-06-10 14:18

4 uur downloaden is tog wel een beetje heel erg lang...

tommynr7 22-06-10 14:35

ja idd 4u is heel lang, maar als ik op cancel duw krijg ik iets dat hy repo666.ultrasnow enzo niet geladen krijgt, is dit ook normaal? en hopelijk is cydia gwn zelf aan het updaten en kunnen we morgenvroeg hem gewoon gebruiken, want ik wil toch wel graag myn unlock erop zetten.

MickeyBlueEyes 22-06-10 15:00

Bij mij lijkt het ook een eeuwigheid te duren. Ik ben ondertussen al zo'n 2 uur aan het wachten.
Komt het nog ooit goed?

bbgt 22-06-10 15:04

Waar kan het aan liggen dat het maken van een Reservekopie van iPhone zo verschikkelijk lang duurt? iTunes zit op mijn laptop die draadloos is verbonden.
Het icoontje van de verbinding geeft aan 54Mbps en Signaalsterkte is uitstekend.

Bomans 22-06-10 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bbgt (Bericht 470910)
Waar kan het aan liggen dat het maken van een Reservekopie van iPhone zo verschikkelijk lang duurt? iTunes zit op mijn laptop die draadloos is verbonden.
Het icoontje van de verbinding geeft aan 54Mbps en Signaalsterkte is uitstekend.

Een backup gaat toch niet via je netwerk maar via de kabel waarmee je iphone verbonden is met je laptop.

Zelfs zonder netwerkverbinding kan je een reservekopie maken.
Waar het wel aan ligt kan ik je niet zeggen.

macmichel 22-06-10 15:28

Ik heb het al om multitasking via een aangepaste plist aan de gang te krijgen hoef je geen cydia te installeren bij een jailbreak.

Ik gebruik cydia toch niet heeft voor mij geen nut, nu heb ik weer een 3G met multitasking en aangepaste achtergrond.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.