iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren, Na het "jailbreaken" van mijn iPad wou ik hem toch weer in fabrieksinstellingen zetten. Dit heb ik gedaan door onder instellingen>Algemeen>instellingen wissen te drukken. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad fabrieksinstellingen na instalatie Cydia
Heren,
Na het "jailbreaken" van mijn iPad wou ik hem toch weer in fabrieksinstellingen zetten. Dit heb ik gedaan door onder instellingen>Algemeen>instellingen wissen te drukken. Echter na dit gedaan te hebben wil mijn iPad niet meer opstarten... Altans hij blijft met een apple logo zitten. De vraag is nu hoe krijg ik hem weer in gezonde toestand? Hoor graag zo spoedig als mogelijk van jullie Alvast erg bedankt! Gr. Marthijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Tja, herstellen in Itunes lijkt mij de enige oplossing.
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik de instructie vinden om mijn iPad te jailbreqken? Kan deze niet vinden hierzo. Dank voor de hulp.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja, dat heb ik ook.
Ik had me iPod Touch gejailbreakt via JailbreakMe en dat ging allemaal prima, ik heb een iPod touch 3G 8GB ios4, maar toen ik de jailbreak wou verwijderen door de fabrieksinstellingen te herstellen maar helaas blijft hij ook hangen bij het opstart logo;( |
|
|||
|
|||
Martijn ik heb het zelfde probleem heb jij het al opgelost ? Graag info kan niet buiten mijn ipad
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen synchronistaie met Outlook na instalatie iTunes 9 | Zaanster | Archief | 1 | 08-04-10 21:19 |
instalatie app | rwmacfan | Archief | 1 | 07-03-10 02:03 |
Iphone doet raar na instalatie Flashlight | RVD | Jailbreak apps en thema's | 0 | 17-07-09 23:32 |
iPhone: Macman a.k.a Pacman App verwijderen na instalatie maar hoe? | lossballos | Jailbreak | 2 | 10-09-08 02:19 |
Instalatie monkeybal | Nofx | Archief | 3 | 04-08-08 17:10 |
|
|