iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   ipinball 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/6237-ipinball-1-1-3-a.html)

kukie 01-02-08 09:18

ipinball 1.1.3
 
weet iemand een link voor installer voor ipanball op 1.1.3
en of deze werkt onder 1.1.3 :confused:

sossienl 01-02-08 11:10

Ik neem aan dat je iPinball bedoelt?
GOOGLE is your FRIEND: http://iphysics.r4m0n.net/index.php?title=IPinball

kukie 01-02-08 12:05

ja ik bedoen ipinball
bedankt

kukie 01-02-08 12:24

kan je deze ook draaie op 1.1.3 en moet ik dan ipinball level pack installeren

Jimmy_Boy 01-02-08 12:36

ipinball is een level pack voor iphysics.
Proberen of het werkt, werkt het niet dan weer uninstallen

Nikooos 01-02-08 13:50

 Verplaatst naar: Native iPhone-applicaties

chonazz 02-02-08 14:39

Het werkt niet, volgens mij omdat de link naar de levelpacks anders is dan in 1.1.2.
Je kan iPhysics wel draaien op 1.1.3, maar als je een levelpack installeert, dan krijg je die niet te zien.

Heeft iemand een idee of je deze dan wel handmatig op de juiste plaats kan zetten? En zo toch nog levelpacks spelen?

Groeten
Jonas

stef1234 03-02-08 16:30

letop
 
als je ipnball wilt bruiken let dan wel op dat je een Wi-Fi verbinding hebt zoniet dan zal de iphone crashen

dus je bent gewaarschuwd

ps de apps staan apart in iphysics installer iPhone Hacking and Rambling

ardje 03-02-08 21:24

Allen,

Zie ook http://www.modmyifone.com/forums/showthread.php?t=27633
Het werkt niet vanzelf (nog niet). Levelpacks die je installeert verschijnen niet automatisch in de iPhysics lijst. Je moet de rechten (lees- en schijfrechten) op elk bestandje dat met het spelletje te maken heeft goed zetten (0755). Die kun je via SSH (Fugu) doen door naar \var\root\media\iphysics\crayon physics te gaan en dan door naar de levelpacks. Zoals skb876 op bovenstaande site al zegt, moet je daar dus de rechten wijzigen (per file denk ik, ik ken geen betere methode) maar dan verschijnt het spel in de iPhysics lijst en kun je spelen. Let op: Alle bestanden moeten goed zijn ingesteld. best een klus dus. Ik vermoed dat de maker van iPhysics (r4m0n) dit niet lang op zich zal laten zitten en snel een nieuwe versie laat komen

Overigens heeft de rechtenkwestie te maken met het feit dat de iPhysics spellen (en andere applicaties???) nu onder het mobile account draaien en niet onder het root account (waar de rechten op zijn ingesteld denk ik).

Succes

Ard

iMike 21-02-08 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ardje (Bericht 55194)
(per file denk ik, ik ken geen betere methode) maar dan verschijnt het spel in de iPhysics lijst en kun je spelen. Let op: Alle bestanden moeten goed zijn ingesteld. best een klus dus.

Ard

In WinSCP kun je in ieder geval in de folder zelf alle bestanden selecteren en dan properties kiezen en aanpassen, dan zijn de bestanden in 1x aangepast.

Ik had gehoopt dat het zo ook voor Summerboard zou werken maar ik zie mijn extra themes niet verschijnen. Deze staan in /private/var/root/Library/Summerboard/Themes .. moeten die misschien ergens anders naar toe?

paulus 25-02-08 17:32

1.1.3 Theme Fix installeren via Skylar repo!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMike (Bericht 69247)
In WinSCP kun je in ieder geval in de folder zelf alle bestanden selecteren en dan properties kiezen en aanpassen, dan zijn de bestanden in 1x aangepast.

Ik had gehoopt dat het zo ook voor Summerboard zou werken maar ik zie mijn extra themes niet verschijnen. Deze staan in /private/var/root/Library/Summerboard/Themes .. moeten die misschien ergens anders naar toe?


rocksnor 27-02-08 10:06

Er is een iPhysics Level Fix beschikbaar. Even installeren, dan het gewenste levelpack installeren en dan weer de levelfix herinstalleren. (kijk even bij de info van de fix).
Werkt hier goed nu.

edit: je moet wel elke keer als je een nieuw levelpack installeert de fix reinstallen. Dat doe je in installer bij uninstall.

Nick Nack 27-02-08 11:27

Die fix werkt bij mij ook nog steeds niet.

Net zoals de zogenaamde TTR fix, werkt ook niet.

pevi 27-02-08 11:36

Bij mij werkt de fix wel.
Je moet hem wel pas installeren telkens nadat je een PACK hebt geinstalleerd.

lucifer 27-02-08 15:43

iPhysics werkt hier helemaal niet meer. Elke keer als ik em opstart krijg ik een blanco pagina. De rechten staan goed en de bestanden staan goed. var/root/media link naar var/mobile/media. Toch doet ie het niet, ik heb een groot vermoeden dat het te maken heeft met een ziphone jailbreak. Iemand die de ziphone heeft gebruikt EN iphysics werkend heeft? Ook TTR werkt hier niet meer. De mappen zijn allemaal LEEG, reinstall 2 x gedaan maar toch leeg. Erg raar

iMike 27-02-08 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lucifer (Bericht 72431)
iPhysics werkt hier helemaal niet meer. Elke keer als ik em opstart krijg ik een blanco pagina. De rechten staan goed en de bestanden staan goed. var/root/media link naar var/mobile/media. Toch doet ie het niet, ik heb een groot vermoeden dat het te maken heeft met een ziphone jailbreak. Iemand die de ziphone heeft gebruikt EN iphysics werkend heeft? Ook TTR werkt hier niet meer. De mappen zijn allemaal LEEG, reinstall 2 x gedaan maar toch leeg. Erg raar


Ik heb een 1.1.3 met ziphone jailbreak en iPhysics werkt hier gewoon. Beatphone daarintegen klapt er meteen weer uit.

topke 27-02-08 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lucifer (Bericht 72431)
iPhysics werkt hier helemaal niet meer. Elke keer als ik em opstart krijg ik een blanco pagina. De rechten staan goed en de bestanden staan goed. var/root/media link naar var/mobile/media. Toch doet ie het niet, ik heb een groot vermoeden dat het te maken heeft met een ziphone jailbreak. Iemand die de ziphone heeft gebruikt EN iphysics werkend heeft? Ook TTR werkt hier niet meer. De mappen zijn allemaal LEEG, reinstall 2 x gedaan maar toch leeg. Erg raar

Die fix reinstallen
Bij mij werkte het daarna wel nog steeds niet..

lucifer 27-02-08 17:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door topke (Bericht 72455)
Die fix reinstallen
Bij mij werkte het daarna wel nog steeds niet..

wel nog steeds niet? dus heeft dat geholpen of niet? :confused::cool:

heb hier de fix 3x reinstalled. werkt niet. Krijg alleen maar een blank pagina met about en options. Niet eens de standaard levels kan ik zien. Raar op hackintosh krijgen mensen hetzelfde en allemaal hebben ze ziphone gebruikt

hb27 01-03-08 17:33

ik heb ook dit probleem! En nog wat andere problemen, bij mijn broer lukt dit zonder probleem en andere ook! zij gebruikten ziphone dus daaraan kan het niet liggen en ik heb dit niet gebruikt!

thommieboy 18-03-08 16:52

hij werkt ook niet op 1.1.4 of alleen bij mij niet :S


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:46.