iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SummerBoard nu ook geschikt voor iPhone firmware 1.1.3 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/6286-summerboard-geschikt-voor-iphone-firmware-1-1-3-a.html)

cougar 01-02-08 09:36

summerboard 3.1-1 (1.1.3) is uit!
 
En hij werkt op filmware 1.13!!!! Eindelijk niet meer die saaie achtergrond!:D

Brimme 01-02-08 09:49

Yes ! werkt weer super, eindelijk weer het leopard theme :D

matthijst 01-02-08 09:51

Eindelijk!

PWI 01-02-08 10:55

summerboard 3.1-1 (voor 1.1.3) is uit!
 
Mooi, maar als je er (oude) thema's wil bij installeren worden die niet gezien ? :(

Wil dat zeggen, dat we (nog) moeten wachten op updates voor de Thema's naar 3.1-1 ? Of doe ik iets verkeerd ? :o

Groeten,

Peter

"R" 01-02-08 11:33

Deze versie is voor 1.1.3 only overigens.

ControlSje 01-02-08 12:37

Fix SummerBoard voor 1.1.3
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PWI (Bericht 53707)
Mooi, maar als je er (oude) thema's wil bij installeren worden die niet gezien ? :(

Deze versie gaat uit van de nieuwe directory structuur van 1.1.3.
Om deze te patchen voor SummerBoard kun je onderstaand script draaien.
Dit script copieerd eerst de al geinstalleerde Thema's naar de nieuwe folder, daarna wordt er een backup gemaakt (just incase) en vervolgens wordt er een link van de nieuwe naar de oude directory gemaakt.

Code:

cp -r /var/root/Library/SummerBoard/* /var/mobile/Library/SummerBoard
mv /var/root/Library/SummerBoard /var/root/Library/SummerBoard_backup
ln -s /var/mobile/Library/SummerBoard /var/root/Library/SummerBoard

EDIT
EDIT 1:Ik weet niet of dit ook voor 1.1.3 geupgrade met Nate's methode werkt want voor zover ik weet gebruikt hij de directory structuur van 1.1.2
EDIT 2: Heb net een aantal Thema's geprobeerd..sommige doen het wel en sommige niet (krijg de wereldbol en de standaard icoontjes). Dus het werkt jammer genoeg nog niet vlekkeloos.
EDIT 3: Heeft met de rechten te maken van de directory van de nieuwe toegevoegde Thema's als deze op 0755 worden gezet werken de nieuwe Thema's:)


Nikooos 01-02-08 14:23

Ik zal het eens proberen met Nate's upgrade

EDIT
edit 1:Voor zover ik nu kan zien, werkt het ook met Nate's jailbreak! Hij veranderd in ieder geval een paar icoontjes, maar ik zal ook even een ander theme proberen. Ben er niet zeker van Leopard die er standaard inzit meer verander als de achtgrond en de dock
edit 2: Ja hoor geen probleem. Werkt zonder problemen in 1.1.3 met Nate's jailbreak! Eindelijk! :p


ControlSje 01-02-08 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 53832)
Ik zal het eens proberen met Nate's upgrade

EDIT
edit 1:Voor zover ik nu kan zien, werkt het ook met Nate's jailbreak! Hij veranderd in ieder geval een paar icoontjes, maar ik zal ook even een ander theme proberen. Ben er niet zeker van Leopard die er standaard inzit meer verander als de achtgrond en de dock
edit 2: Ja hoor geen probleem. Werkt zonder problemen in 1.1.3 met Nate's jailbreak! Eindelijk! :p


Top, bedankt voor het testen. Mischien iets om later in de repo te zetten (tenminste wanneer Sjowol een beetje bijgekomen is van de 1.1.3 periekelen)

crunch81 01-02-08 14:51

Heel prettig, ik ga hem gelijk proberen! thanks voor de tip.

Dolfijn 01-02-08 14:59

Hoe kan ik die permissies wijzigen met cyberduck?

Alvast Bedankt

Modbreak:

Beste Dolfijn, daar is al heel veel over gezegd en geschreven hier, kijk even bij de zoekfunctie zou ik zeggen.
Have fun hier.

"R"


Ekris 01-02-08 15:01

Werkt perfect! Ik heb summerboard echt gemist :)

iCulture 01-02-08 18:30

SummerBoard nu ook geschikt voor iPhone firmware 1.1.3
 
SummerBoard heeft een update gekregen naar versie 3.1-1, maar da's geen reden om het meteen te installeren. De update is namelijk alleen geschikt voor iPhones met firmware 1.1.3.

Lees verder over: SummerBoard nu ook geschikt voor iPhone firmware 1.1.3

Tag:

hansje 01-02-08 21:03

er is een fix van Bigboss!

[19:59:59] <BigBoss> guys i have a fix for this in installer
[20:00:02] <hansje> and will work in most cases
[20:00:04] <hansje> not all though
[20:00:06] <BigBoss> you dont need to do anything but run it
[20:00:13] <hansje> ohhh ok
[20:00:15] <hansje> lemme see
[20:00:25] <BigBoss> update community sources to get my repo if you dont got it
[20:00:28] <hansje> u r quick
[20:00:37] <BigBoss> then in recent, add my beta/experimental source
[20:00:39] <iLauncher> _BigBoss_: fix for just summerboard or all apps in general?
[20:00:47] <BigBoss> then refresh and it will be in recent called SMB Theme Fix
[20:01:06] <BigBoss> and it basically does what you said
[20:01:23] <BigBoss> when you're done /var/root/Library/SummerBoard will point to /var/mobile/Library/Summerboard
[20:01:30] <BigBoss> and all your old themes you install that go to /var/root will be in the right place

werkt prima nu smb

sjowol 01-02-08 21:55

hum met summerboard wordt het bijna verleidelijk om naar 1.1.3 te migreren...

ArB 01-02-08 22:29

Gewoon doen joh, werkt bijna perfect nu.

mrmark 02-02-08 08:55

hier werkt het als een zonnetje. gewoon mijn eigen thema naar de nieuwe /mobile/ map gekopieerde en ik heb mijn eigen thema weer terug.*thanks om hier het nieuwe pad in te zetten :D hier is weer een zieltje super blij met zijn updated*1.1.3 Summerboard supported iPhone*

wara-wara 02-02-08 10:29

Je kunt ook een symbolic link maken in de root map waar SummerBoard de gedownloade themes neer zet. Dan worden ze automatisch in de juiste map gezet.

Werkt bij mij als een zonnetje. Kan nu gewoon downloaden zonder daarna handmatig de mappen te verplaatsen naar mobile map.

PWI 02-02-08 19:09

summerboard 3.1-1 (1.1.3) is uit!
 
Bedankt Hansje,

Die SMB Theme Fix werkt schitterend !

Nu ben ik helemaal over op versie 1.1.3 :D
En ALLES werkt als een speer :)

Maar nu nog een "echte" oplossing voor de Locate functie in maps vinden, en dan is versie 1.1.3 het beste wat je iphone kan overkomen !

Groeten,
Peter

hansje 03-02-08 00:12

mja :0
naja ik heb geen lasty vd locate functie van google maps, echter vind ik het in een drukke stad, zoals er zoveel van zijn in nederland erg lastig zoeken
in een straal/diamater telkens van 500meter....

mrmark 03-02-08 03:10

Het enige probleem wat ik echter ondervind, is wanneer ik mijn taal naar Nederlands verander, de iconen op mijn Springboard weer terug veranderen naar de originele icons.*Ik heb zelf een theme gemaakt en die in de correcte map geplaatst dmv SSH.
De iconen die dan weer terug verandere zijn dan ook precies de iconen waarvan de titel bij een taalverandering verandert. Bij de iconen zoals Camera verandert er niks, omdat de titel ook niet is verandert met de taal omschakeling. Hetzelfde is bij iPod, Safari en Mail.


Iemand enig idee?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:34.