iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   SMS Teller nodig! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/63046-sms-teller-nodig.html)

griffinmanno 28-06-10 19:23

SMS Teller nodig!
 
Beste iphoneclubbers!

Vorige twee maanden ben ik veel over mijn abbonement geweest, dit kwam omdat ik SMSte als een gek. Nu heb ik een beetje gezocht en kwam SMS Counter tegen op Cydia en Rock. Ideaal programma alleen een groot nadeel; het telt alleen de balonnen op en niet de daadwerkelijke aantal verstuurde smsjes.. zo ben je bijvoorbeeld na 160 tekens al op het tweede sms. Dit word dan als 1 sms bijgehouden in het programma.

Ik heb op het forum al gezocht maar dat waren allemaal out-dated topics en vandaar dat ik dit post. Excuses als er wel een topic was met een antwoord hierover!

Mijn vraag dus; Is er een goede sms-teller op Cydia of de Appstore (werkend met 4.X) die dus ook de tekens telt, het werkelijk aantal verstuurde smsjes dus?


Heel erg bedankt,

Bomans 28-06-10 19:42

BiteSMS misschien?

griffinmanno 28-06-10 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 478401)
BiteSMS misschien?

Dank voor je reactie. Ik heb BiteSMS geprobeerd alleen dat crasht telkens bij het opstarten? En kan ik trouwens met BiteSMS ook zien wat ik in het verleden heb gestuurd, ongeveer 3 weken terug?


Groet,

Scooter 28-06-10 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griffinmanno (Bericht 478406)
Dank voor je reactie. Ik heb BiteSMS geprobeerd alleen dat crasht telkens bij het opstarten? En kan ik trouwens met BiteSMS ook zien wat ik in het verleden heb gestuurd, ongeveer 3 weken terug?


Groet,

Er zit toch een tekenteller standaard op de iphone nu bij de laatste update?

griffinmanno 28-06-10 19:51

Dat klopt Scooter, alleen ik wil ook graag weten hoeveel SMSjes ik bijvoorbeeld heb vestuurd van xx-xx-2010 tot xx-xx-2010 bijvoorbeeld. :)

Scooter 28-06-10 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griffinmanno (Bericht 478414)
Dat klopt Scooter, alleen ik wil ook graag weten hoeveel SMSjes ik bijvoorbeeld heb vestuurd van xx-xx-2010 tot xx-xx-2010 bijvoorbeeld. :)

Dan raad ik je BiteSMS aan

griffinmanno 28-06-10 20:06

Ik had een tijd geleden al BiteSMS geprobeerd. Nu opent ie wel maarrr.. als ik een SMS klik crasht het programma:(.

Scooter 28-06-10 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griffinmanno (Bericht 478425)
Ik had een tijd geleden al BiteSMS geprobeerd. Nu opent ie wel maarrr.. als ik een SMS klik crasht het programma:(.

Zou het kunnen dat hij nog niet up to date is met os4?

griffinmanno 28-06-10 20:28

Op de site staat van wel, in praktijk crasht ie telkens nog helaas.

Is er geen alternatief? :)

Scooter 28-06-10 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griffinmanno (Bericht 478447)
Op de site staat van wel, in praktijk crasht ie telkens nog helaas.

Is er geen alternatief? :)

bij een jailbreak Ireal sms of zo iets?

Jupsin 30-06-10 00:29

Misschien de app "SMS Counter" ?
Die kan je precies laten zien van wie, door wie, hoeveel, wanneer etc. smsjes je hebt verzonden. Te downloaden via Cydia.

gon1234abcd 05-07-10 12:23

ik raad je SMS counter aan!
en er is ook een programma genaamd Call Counter, die hetzelfde doet. maar dan qua bellen ;)
Alleen moet je wel de eerste versie downloaden,want versie 3 (geloof ik) is een betaalde versie. Het is een hele handige app die je in Cydia kunt vinden. Ik zou zeggen, probeer het uit! ;)

Nemisis2003 05-07-10 12:29

Installeer anders gewoon iOS 4, daar zit een sms counter in..

gon1234abcd 05-07-10 12:52

Goed lezen he? want die vraag is al gesteld :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door griffinmanno (Bericht 478414)
Dat klopt Scooter, alleen ik wil ook graag weten hoeveel SMSjes ik bijvoorbeeld heb vestuurd van xx-xx-2010 tot xx-xx-2010 bijvoorbeeld. :)


Nemisis2003 05-07-10 12:54

Bij elke provider zit je? Kun je niet gewoon onine of via een sms opvragen hoeveel je verbruikt hebt?

Nooby88 12-07-10 17:39

Ik zit zelf bij t-mobile en daar kan je een aplicatie van de website downloaden waar je je belstatus kunt bekijken.
En nu weet ik dat je bij kpn een sms met saldo naar 1244 kunt sturen voor je belstatus

hholwerda 02-08-10 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jupsin (Bericht 479458)
Misschien de app "SMS Counter" ?
Die kan je precies laten zien van wie, door wie, hoeveel, wanneer etc. smsjes je hebt verzonden. Te downloaden via Cydia.

Heb hem geinstalleerd, maar kan nergens iets terug vinden, iemand die weet waar ik hem kan vinden?

gon1234abcd 03-08-10 22:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda (Bericht 512051)
Heb hem geinstalleerd, maar kan nergens iets terug vinden, iemand die weet waar ik hem kan vinden?

hij hoort gewoon op je home-scherm te staan tussen de andere apps. misschien bleef je cydia vastlopen oid? Anders moet je het gewoon even reinstalleren, en kijken of je de app dan ziet ;)

stein-m 05-08-10 13:37

je kan in cydia ook sms helper downloaden, heb ik net ook gedaan. volgens mij krijg je er geen extra icoontje bij op je homescreen. erg handig.

Minerva2 19-01-11 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nooby88 (Bericht 487740)
Ik zit zelf bij t-mobile en daar kan je een aplicatie van de website downloaden waar je je belstatus kunt bekijken.
En nu weet ik dat je bij kpn een sms met saldo naar 1244 kunt sturen voor je belstatus

Ik kan die applicatie van t-mobile niet vinden.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:41.