//

gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update?

gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte ipod touch 2de generatie 3.1.3 en wilde hem graag update naar iOS 4, maar als ik in cydia iOS 4 wil ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-10, 12:48
ipodtouchtyler ipodtouchtyler is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard gejailbreakte ipod touch 2de generatie iOS 4 update?

Ik heb een gejailbreakte ipod touch 2de generatie 3.1.3 en wilde hem graag update naar iOS 4, maar als ik in cydia iOS 4 wil downloaden geeft ie een foutmelding. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan moet doen om het te voorkomen. Ze zegen ook dat als je de update doet in itunes dat dan de jailbreak weg is. Is dat waar?

groeten Tyler
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-07-10, 13:55
dododedodonl dododedodonl is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 93
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ipodtouchtyler Bekijk bericht
Ik heb een gejailbreakte ipod touch 2de generatie 3.1.3 en wilde hem graag update naar iOS 4, maar als ik in cydia iOS 4 wil downloaden geeft ie een foutmelding. Weet iemand hoe dit komt en wat ik er aan moet doen om het te voorkomen. Ze zegen ook dat als je de update doet in itunes dat dan de jailbreak weg is. Is dat waar?

groeten Tyler
Wat ik heb gedaan:

- Backup gemaakt van mijn iPod touch 2G
- Gerestored naar iOS 4.0 (alt + hertel als je ipod geconnect is met iTunes)
- Gejailbreaked met redsn0w...

Je kan bij de 2e stap het officieele ipsw downloaden...

Je kan ook Pwnagetool gebruiken als je een mac hebt. Als je windows hebt kun je geloof ik Sn0wbreez gebruiken, maar daar heb ik geen ervaring mee...
  #3  
Oud 07-07-10, 07:39
brovius brovius is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

PwnageTool was bij mij geen succes. Custom firmware was gemaakt, maar restoren ernaartoe gaf in Recovery mode een error 1604, en in DFU een error 1600.
Vervolgens clean restore weer naar 4.0 (ik zat vast in recovery mode), en redsn0w laten werken. Werkte meteen.
Ik ben niet echt blij met iOS 4, er zijn veel te veel pakketten waar je iDevice van gaat crashen.
Verbose boot is trouwens best wel vet.
  #4  
Oud 15-07-10, 13:44
guido112 guido112 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

je kan ook sn0wbreeze gebruiken
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod Touch 4e generatie eddie1707 iPhone algemeen 1 30-03-11 17:37
iPod touch: iPod Touch 2e generatie jailbreak. Raicho Jailbreak 2 20-11-10 09:55
Gejailbreakte ipod touch zoom in bij lock screen NoWayOut iPhone algemeen 3 12-11-10 22:44
iPod Touch zeer traag na update IOS 4.0.2 jordywos iPhone algemeen 1 21-08-10 12:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.