//

Data-Block (Geen data over telefoon netwerk)

Data-Block (Geen data over telefoon netwerk) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben nu al een tijdje bezig mijn GPRS/DATA verbinding uit te zetten voor mijn iPhone. Ik zit op FW 3.1.3 met een iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-07-10, 22:01
JajeBlade JajeBlade is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard Data-Block (Geen data over telefoon netwerk)

Hallo,

Ik ben nu al een tijdje bezig mijn GPRS/DATA verbinding uit te zetten voor mijn iPhone. Ik zit op FW 3.1.3 met een iPhone 2G.

Ik heb SBSettings geïnstalleerd daar zat een toggle in die de verbinding uitschakelde maar na een tijdje of een restart weer aanzetten.

In SBSettings kun je dan je Data Ip-adres zien en die kon dus naar 127.0.0.1 worden gezet zodat deze niet meer werkte.

toen heb ik SBSettings er af gehaald en Data Blocker geïnstalleerd deze gaf aan hetzelfde te werken maar niet iedere keer weer na een reboot de verbinding weer in te schakelen. Ook dit werkte niet want het IP adres (dus niet van de Wi-Fi maar het IP-adres wat ik van mijn provider krijg) werd niet veranderd.

Toen heb ik beide SBSettings en Data Blocker er opnieuw opgezet maar dit maakte niet uit. Wel merkte ik op dat de Edge-Toggle in SBSettings verdwenen was. Ik heb even in Cydia gezocht en deze Edge-Toggle geïnstalleerd, nog steeds veranderd het IP-adres niet wanneer ik deze toggle overhaal.

Ook heb ik verkeerde APN settings gebruikt maar nog steeds blijf ik van mijn data verbinding gebruiken.

Is er alsnog een manier of een programma dat wel werkt op de Data-verbinding met mijn provider definitief te blokkeren?

Alvast Bedankt.

Groeten Edwin
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 23:11
mastermark's schermafbeelding
mastermark mastermark is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 355
Standaard

edge en data toggle installeren
  #3  
Oud 04-07-10, 00:11
JajeBlade JajeBlade is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mastermark Bekijk bericht
edge en data toggle installeren
zoals ik zei had ik die al geinstalleerd maar ik zal voor een beetje overzicht alle programma's nog even op een rij zetten:

Data Blocker
Data Toggle
Edge Toggle
SBSettings
SBSettingsToggles

Ik heb dit ook op een iPhone 3GS geprobeerd waarna alleen Data Blocker genoeg is. Dus geen toggles of andere moeilijke dingen.
  #4  
Oud 04-07-10, 00:21
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

About | iPhone APN Changer
Reageren

Labels
apn, block, data, edge, toggle



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen mobiel data netwerk baukec iPhone algemeen 3 21-12-10 12:21
UITableView vullen met data uit Core Data entiteit MacShack Ontwikkelen voor iOS 2 16-02-10 17:06
Mobiel data netwerk pieterwillems iPhone algemeen 11 27-04-09 20:04
Mac Gecrashed, data weg, wel Iphone data beschikbaar Lop iPhone algemeen 2 12-01-09 15:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:17.