//

Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan?

Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Titel zecht het al...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-07-10, 23:58
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard Kan een thema je ipod slomer maken en/of je batterij sneller laten opgaan?

Titel zecht het al
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-07-10, 09:33
mathijstpieters mathijstpieters is offline
• iOS 4.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 43
Standaard

jazeker, je ipod zal waarschijnlijk heel wat langzamer worden door een thema.
Tenminste, ik ga er vanuit dat je een thema bedoelt dat je met winterboard heb geïnstaleerd, en niet een achtergrond met 4.0??
  #3  
Oud 09-07-10, 09:44
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mathijstpieters Bekijk bericht
jazeker, je ipod zal waarschijnlijk heel wat langzamer worden door een thema.
Tenminste, ik ga er vanuit dat je een thema bedoelt dat je met winterboard heb geïnstaleerd, en niet een achtergrond met 4.0??
ja winterboard ;-) maar hoe kan het dan slomer worden?
  #4  
Oud 09-07-10, 09:54
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennardude Bekijk bericht
ja winterboard ;-) maar hoe kan het dan slomer worden?
Omdat Winterboard extra schermopbouw moet doen die normaal gesproken niet wordt gedaan. Wat wel wil helpen is 1) een 'echt' Winterboard-theme gebruiken en niet een 'oud' Summerboard-theme (is nog trager) en 2) als het je alleen gaat om een foto op de achtergrond (dezelfde als je lockscreen) kan je in Winterboard de 'Summerboard-mode' uitzetten. Veel themes werken dan niet meer, maar het levert wel snelheidswinst op (en is iets beter voor je batterij-duur)...
__________________
Lekker bezig met CityFM Classic Rock en ook nog werkzaam bij Radio Decibel. Het radio-virus is hardnekkig en gaat nooit meer weg
  #5  
Oud 09-07-10, 10:06
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Omdat Winterboard extra schermopbouw moet doen die normaal gesproken niet wordt gedaan. Wat wel wil helpen is 1) een 'echt' Winterboard-theme gebruiken en niet een 'oud' Summerboard-theme (is nog trager) en 2) als het je alleen gaat om een foto op de achtergrond (dezelfde als je lockscreen) kan je in Winterboard de 'Summerboard-mode' uitzetten. Veel themes werken dan niet meer, maar het levert wel snelheidswinst op (en is iets beter voor je batterij-duur)...
maar nu heb ik dus een thema ( HTC desire ) wat iets anders is en je ziet dat hij veel trager is en zo maar dat heb ik niet met themas waar alleen sommmige icontjes veranderen en achtergrond
  #6  
Oud 09-07-10, 10:16
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennardude Bekijk bericht
maar nu heb ik dus een thema ( HTC desire ) wat iets anders is en je ziet dat hij veel trager is en zo maar dat heb ik niet met themas waar alleen sommmige icontjes veranderen en achtergrond
Hoe meer grafische tierelantijnen er in een theme zitten, hoe meer er aangepaste schermopbouw moet plaatsvinden. Voor het ene theme zal dat meer zijn dan voor het andere. Hoeveel dit voor een bepaald theme is niet zo te zeggen.

Overigens, ik heb even gegoogled op het theme waar jij het over hebt, als het degene is die ik heb gevonden (de rebuild van de Sense UI), dan is het niet zo gek dat je iPhone daar trager van wordt. Dat theme is grafisch heel zwaar!
  #7  
Oud 09-07-10, 10:53
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Hoe meer grafische tierelantijnen er in een theme zitten, hoe meer er aangepaste schermopbouw moet plaatsvinden. Voor het ene theme zal dat meer zijn dan voor het andere. Hoeveel dit voor een bepaald theme is niet zo te zeggen.

Overigens, ik heb even gegoogled op het theme waar jij het over hebt, als het degene is die ik heb gevonden (de rebuild van de Sense UI), dan is het niet zo gek dat je iPhone daar trager van wordt. Dat theme is grafisch heel zwaar!
ik heb de widget ( klok ) weggehaald is er nog iets waarmee ik hem iets sneller kan maken?
http://www.megaupload.com/?d=C65PJY3N dit is het thema

en wat zijn tierenlantijnen ofzo?

Laatst gewijzigd door lennardude; 09-07-10 om 11:20.
  #8  
Oud 09-07-10, 11:38
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennardude Bekijk bericht
ik heb de widget ( klok ) weggehaald is er nog iets waarmee ik hem iets sneller kan maken?
MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service dit is het thema
Als ik vanmiddag tijd heb zal ik er even naar kijken, maar ik beloof niks.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lennardude Bekijk bericht
en wat zijn tierenlantijnen ofzo?
tie·re·lan·tijn, tier·lan·tijn de; m -en versiersel van weinig waarde

Bron: Van Dale Woordenboek
  #9  
Oud 09-07-10, 11:44
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Als ik vanmiddag tijd heb zal ik er even naar kijken, maar ik beloof niks.



tie·re·lan·tijn, tier·lan·tijn de; m -en versiersel van weinig waarde

Bron: Van Dale Woordenboek
alvast bedankt dan ook al heb je er geen tijd voor ;-)
  #10  
Oud 09-07-10, 12:17
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Heb even gekeken tussen het im- en exporteren door

Jouw thema is niet het thema wat ik had gevonden via Google. Zwaar is het echter wel door alle wallpapers, page-wallpapers, UI-sounds etc. Dus dat je iPhone hier trager van wordt vind ik niet zo verwonderlijk.

Overigens is dit ook een 'oud' Summerboard-theme, want als je in Winterboard de Summerboard-mode uitzet mis je o.a. je dock-images.

Groeten,

Jaap
  #11  
Oud 09-07-10, 12:45
lennardude lennardude is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 54
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smaus Bekijk bericht
Heb even gekeken tussen het im- en exporteren door

Jouw thema is niet het thema wat ik had gevonden via Google. Zwaar is het echter wel door alle wallpapers, page-wallpapers, UI-sounds etc. Dus dat je iPhone hier trager van wordt vind ik niet zo verwonderlijk.

Overigens is dit ook een 'oud' Summerboard-theme, want als je in Winterboard de Summerboard-mode uitzet mis je o.a. je dock-images.

Groeten,

Jaap
Thks maar als je dat summerboard mode uitzet dat vind ik niet zo heel erg, bespaar je daarmee engergie?
  #12  
Oud 09-07-10, 13:08
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

Vast wel iets, maar of het dusdanig is dat je het gaat merken betwijfel ik...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone kapot waar kan ik hem laten maken q_ariens iPhone algemeen 16 19-12-10 18:14
Tip: iPhone 3G(s) extreem sneller maken door geheugen vrij te maken! Mattieshark iPhone algemeen 10 09-10-10 22:24
wie weet hoe je een iphone op een ipod kan laten lijken? haagsegoof iPhone algemeen 15 22-06-10 20:56
kan ik een iPhone uit de US laten werken in belgie (proximus netwerk) ? guided tours Unlock [archief] 4 30-12-07 13:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:23.