iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   STE-repository tijdelijk onbereikbaar door hostingproblemen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/6411-ste-repository-tijdelijk-onbereikbaar-door-hostingproblemen.html)

Common.Sense 03-02-08 12:28

Opgelet!! STE's Installer 3.0: tijdelijk hosting problemen
 
Er zijn problemen die de meldingen veroorzaken zoals "Package Download Failed". Reden is simpel, er is een conflict met de hosting die de downloads blakkeert. Later opnieuw proberen als het is opgelost.

Citaat:

Recently, I had to move the serving of my repository’s XML file from the Dreamhost server that was serving it, to a free global caching system (http://coralcdn.org), as my hosting provider was threatening to disable the site due to the high number of connections per second. That move, even though the caching system isn’t perfect, saved the site and Dreamhost left the site alone.

Today, they have throttled a different account of mine - the one that serves 50% of all the zip files. They said that there were too many connections and it was driving up server load. Consequently, the vast majority of all downloads from that server are failing now, and there’s nothing I can do about it. There are two other server, that two other folks graciously let me use, that are currently each serving about 25% of the downloads. They cannot handle more traffic.

I have complained to Dreamhost, pointing out that they have essentially destroyed my site. I also have pointed out to them that they are not providing me the service that my account is supposed to have - namely, 10TB of data transfer a month. I’m not even close to that and they have cut me off and rather ruined things.

I’m not expecting them to change their minds, however.

Sigh.

I’ll try to figure *something* out …

-ste
Bron: Most pkg downloads are failing. - Ste Packaging - No more iPHUCing around.

Celf 03-02-08 13:11

Dit mag op de voorpagina!!!!! je kunt bijna niets meer downloaden....en als je dit niet hebt gelezen zou je denken dat er wat met de installatie is mis gegaan.

Paz 03-02-08 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 54874)
Dit mag op de voorpagina!!!!! je kunt bijna niets meer downloaden....en als je dit niet hebt gelezen zou je denken dat er wat met de installatie is mis gegaan.

Helemaal mee eens!!!
Heb nu via zoeken(Zoals altijd terecht, soms bitchy:p, geadviseerd wordt)deze melding gevonden. Er zijn vast meerde die zich ook een ongeluk:( zoeken naar een oplossing!!!!
AUB op voorpagina.

Ps. Via iBrickr kun je wel installeren.

MarkBender 03-02-08 14:45

jaah heel erg irritant dit ik dacht dat het aan installer 3.0 zelf lag:p
Het is inderdaad wel een vermelding waard...

-kriis 03-02-08 14:47

Ja ik d8 ook dat het aan mijn iphone lag

iCulture 03-02-08 15:00

STE-repository tijdelijk onbereikbaar door hostingproblemen
 
Hostingproblemen zorgen ervoor dat de STE-repository tijdelijk moeilijk bereikbaar is. Het downloaden van zip-bestanden is voor de helft uitgeschakeld en er lijkt geen snelle oplossing van hostingbedrijf Dreamhost te verwachten.

Lees verder over: STE-repository tijdelijk onbereikbaar door hostingproblemen

Tag:

Frox 03-02-08 15:29

Merkte het gisteren in de auto.
(Dreamhost is ook niet bepaald de juiste host voor dit soort werk lijkt mij. Ik ben daar zelf direct weggegaan, CPU limits en een overseller pur sang.)

hajo 03-02-08 15:34

Lastig toch, dat ik nu even niet aan OpenSSH kan komen. Zit op de Mac, dus IBrickr werkt niet. IFuntastic voor Mac vraagt om een nieuwe/andere soort van jailbreakmethode - daar ga ik maar niet aan beginnen.

Is er niet een mogelijkheid om OpenSSH tijdelijk via ifgoneguide aan te bieden? Of geeft dat auteursrechtenproblemen? Ik zeg niet dat alle hosting van STE over genomen moet worden, maar zo'n essential als OpenSSH is misschien het overwegen waard... of vraag ik nu teveel?

Heb SSH vooral nodig om mijn 1.1.3 phone nog Nederlandse autocorrectie te geven. Of weet iemand daar een andere oplossing voor? (Anders dan gewoon afwachten tot STE weer in de lucht is - wat ik natuurlijk ook kan doen :o)

Celf 03-02-08 16:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hajo (Bericht 54952)
Lastig toch, dat ik nu even niet aan OpenSSH kan komen.

Ik zit met exact hetzelfde "probleem". De installatie was goed gelukt, NL patch geinstalleerd en toen was het over en uit....maar afwachten.

iCulture 03-02-08 16:33

Gezien de belangrijkheid van STE's repository voor veel iPhone-gebruikers en het feit dat deze al vanaf het begin de officiële Community Sources zit verwacht ik op zich wel een hele snelle oplossing (vandaag, uiterlijk morgen).

-kriis 03-02-08 18:23

volgens mij doet die het weer ofniet?

Paz 03-02-08 18:28

Nee, nog niet. Kan ook nog wel even duren als je het verhaal leest!!
Gebruik ondertussen iBrickr.

Paz

-kriis 03-02-08 19:19

hmm bij mij doet het grootste deel het wel alweer?:O

ironmanixs 03-02-08 19:59

OpenSSH kan je ook installeren vanaf:

http://hackthatphone.com/1.xml

hajo 04-02-08 04:57

For what it's worth: ik kon net een paar appjes van STE downloaden en installeren. Misschien doet-ie het weer? Of zou het komen omdat het tamelijk midden in de nacht is? (Ik werk vroeg :(). Ben nog niet op de site van STE geweest.

Martijn Snels 04-02-08 09:26

Meeste apps, doen het weer! Ik heb vanochtend met succes weer wat dingen kunnen installeren!

demonchild 04-02-08 10:30

vandaar dat ik gisteren miserie had.
wel jammer voor heel de iphone comm .
hopelijk vinden ze snel een oplsossing

Paz 04-02-08 10:49

Ik heb inmiddels ook al meerdere apps kunnen installeren, hoewel er toch een paar zijn die het nog niet doen. Nog even niet te vroeg juichen denk ik. Roeien met de riemen...

dendirk 04-02-08 19:43

al nieuws ? want ik kan geen games meer installeren

demonchild 04-02-08 20:39

nog altijd geen geluk bij mij !
iemand een omweggetje ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:20.