//

Winterboard/springboard icoon

Winterboard/springboard icoon discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds vandaag heb ik mijn 3GS gejailbreakt, dit is allemaal vlekkeloos verlopen maar ik heb een ander probleem. Als ik een thema activeer (winterboard) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-08-10, 23:37
Menrey Menrey is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Sliedrecht, Zuid-Holland
Berichten: 5
Standaard Winterboard/springboard icoon

Hallo,

Sinds vandaag heb ik mijn 3GS gejailbreakt, dit is allemaal vlekkeloos verlopen maar ik heb een ander probleem. Als ik een thema activeer (winterboard) worden niet alle apps veranderd naar dat thema. de apps berichten, weer, klok en nog een aantal veranderen niet, wat raar is dat apps zoals youtube, mail, safari en camera wel in dat thema veranderen. Het thema heb ik bij anderen gezien waar het wel gewoon klopte..
weet iemand hier raad mee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-10, 10:36
Calicodex Calicodex is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Standaard

Het kan zijn dat je een thema hebt dat voor Snowboard, en niet voor Winterboard is.

Als je Winterboard opstart, dan kun je 'm met een schuifje in "snowboard modus" zetten. Veel themes werken dan een stuk beter!
  #3  
Oud 03-08-10, 13:54
Menrey Menrey is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Sliedrecht, Zuid-Holland
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calicodex Bekijk bericht
Het kan zijn dat je een thema hebt dat voor Snowboard, en niet voor Winterboard is.

Als je Winterboard opstart, dan kun je 'm met een schuifje in "snowboard modus" zetten. Veel themes werken dan een stuk beter!
was het maar zo simpel, dat heb ik al geprobeerd.... Het resultaat daarvan is dat ALLE icoontjes weer normaal zijn. maar toch bedankt. nog andere suggesties??
  #4  
Oud 04-08-10, 23:58
diamant diamant is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

ik heb dit probleem ook!?

winterboard al 3x geinst. en gedeinst. enz enz...

niets helpt, de namen al aangepast van de icoontjes in de thema's (sms in message) enz enz...niets helpt!

iemand?????
  #5  
Oud 05-08-10, 00:19
Menrey Menrey is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Sliedrecht, Zuid-Holland
Berichten: 5
Standaard

Wat bleek... de namen van de standaard apps die in het nederlands stonden heb ik in het engels veranderd met behulp van iFile, springboard gerestart en voila probleem opgelost!
  #6  
Oud 05-08-10, 00:32
diamant diamant is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

wacht even....die begrijp ik niet..........welke dir....welke namen......snap het niet....en ben toch redelijk handig met file's dacht ik

kan je een voorbeeld geven?

alvast bedankt!

gr. robin
  #7  
Oud 05-08-10, 00:57
frank-i frank-i is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 1
Standaard

met bijv Iphonefolders naar; iPhone folders\iPhone\Library\Themes\selecteer je theme\Icons en daar de namen wijzigen van de iconen. Phone naar Telefoon en Messages naar Berichten dan werkt het weer.
  #8  
Oud 05-08-10, 14:02
diamant diamant is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

top! gelukt!

bedankt!!!
  #9  
Oud 05-08-10, 19:54
Rivinn Rivinn is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 38
Standaard

Ik heb net het zelfde probleem maar dan met BiteSMS en het standaard Sms icoontje, ik download die app (BiteSMS to Retina SMS), activeer deze in Winterboard, respring maar er gebeurd niets buiten dat er wat witte icoontjes erbij komen, iPod + Nike icoon

Offtopic: Weet er iemand of er terug een Blackberry sms toon is voor iPhone? Had deze op mijn 2g van ModMyi maar vind deze nergens meer...

Dit is wel op een iPhone 4
  #10  
Oud 07-08-10, 12:59
Gielk Gielk is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Meppel
Berichten: 79
Standaard

heb iphone 4 op ios 4.0.1 telekens als ik winterbord 2x nu dan moet telefoon reboten en komt hij terug in DFU moden moet ik hem helemaal opnieuw instaleren . beetje balen. !
Heb hem dus zins gister en nu al 2 x moeten herstellen dankzij winterboard. en het lukt ook niet in 1 keer telkens reageert of de telefoon niet zecht itunes krijg ik de volgende melding. ik citeer : de iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3152) .

iemand een surgestie ?
(krijg hem na 3 keer proberen wel hersteld maar wat te doen nu zonder winterboard verder gaan ?)
  #11  
Oud 07-08-10, 17:05
mbrouwer70 mbrouwer70 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 2
Standaard Springboard verplaatsen

Ik heb de iphone 3GS met IOS 4.0.1 (jailbreak) en heb winterboard geinstalleerd. Nu heeft hij alle apps omhoog geschoven en zijn de onderste 4 vaste apps ook naar boven geschoven waardoor er ruimte onder ontstaat....
Weet iemand hoe ik dit weer normaal krijg ??? Dus gewoon weer de 4 vaste apps op de onderste balk ipv een stuk omhoog ??

Hoor het graag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik het icoon Winterboard met fmw 2.1.0? lossballos Jailbreak apps en thema's 4 02-08-11 23:19
Winterboard: Springboard icoon aanpasssen aan thema lolbroeck Jailbreak apps en thema's 6 22-02-11 15:11
Winterboard Icoon GRozenberg iPhone algemeen 8 31-05-09 01:20
Onbekennde Icoon op SpringBoard Cherrim Archief 1 18-12-08 21:09
Untitled icoon op springboard jamespels iPhone algemeen 16 04-12-08 19:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.