//

SBSettings en Activator probleempje

SBSettings en Activator probleempje discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb gisteren geupdate naar 4.01 en de jailbreak toegepast. Toen via Cydia SBsettings geinstalleerd. Helaas lukt het me niet om die aan de praat te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-08-10, 18:48
pjhoomans pjhoomans is offline
• iOS 7.0.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 16
Standaard SBSettings en Activator probleempje

Heb gisteren geupdate naar 4.01 en de jailbreak toegepast. Toen via Cydia SBsettings geinstalleerd. Helaas lukt het me niet om die aan de praat te krijgen. Las in Cydia iets over een bug in 4.0 betreffende sbsettings. Via Activator kan het wel worden ingesteld of zo iets. Maar ik kan ook Activator maar niet vinden in mijn phone. Was al voor geinstalleerd zag ik maar heb een reinstall gedaan, telefoon meerdere keren gereboot maar kan activator nog steeds niet vinden onder instellingen.
Iemand die me op weg kan helpen om toch sbsettings werkend te krijgen?
Thanks!

dankzij een update van Cydia is het probleem verholpen. Zowel SBSettings als Activator doen het nu!

Laatst gewijzigd door pjhoomans; 04-08-10 om 19:56. Reden: Problem solved
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-08-10, 21:05
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Zelfde probleem hier. Kan nu geen thema installeren voor LockInfo. Zodra ik een thema selecteer in Springboard, blijft hij continue crashen en zet dan de "safe mode" melding bovenaan in mijn telefoon. Heel vervelend. Hoop dat er snel een update komt.
  #3  
Oud 03-08-10, 23:27
Stephan0501 Stephan0501 is offline
• iOS 8.1.1
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Voorschoten
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mylifetime Bekijk bericht
Zelfde probleem hier. Kan nu geen thema installeren voor LockInfo. Zodra ik een thema selecteer in Springboard, blijft hij continue crashen en zet dan de "safe mode" melding bovenaan in mijn telefoon. Heel vervelend. Hoop dat er snel een update komt.
Springboard crashes komen voor als je in lockinfo de weatherplugin hebt geactiveerd.
Zet die uit, problem solved
  #4  
Oud 04-08-10, 20:08
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stephan0501 Bekijk bericht
Springboard crashes komen voor als je in lockinfo de weatherplugin hebt geactiveerd.
Zet die uit, problem solved
Dank voor de tip. Helaas werkt het niet.

Winterboard en lockinfo doen het op zich prima, zolang ik geen thema selecteer in Winterboard. Zodra ik een thema selecteer knalt Winterboard er uit en ben ik alle opties in het instellingen menu kwijt. Moet dan Winterboard als app starten en dan het thema uit zetten. Dan komt alles weer terug. Maakt niet uit welk thema ik gebruik.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Activator dieselpower Jailbreak apps en thema's 1 27-04-11 18:58
Activator Jitse Jailbreak apps en thema's 0 20-03-11 18:01
Background activator geinstalleerd. Titoo Jailbreak apps en thema's 12 12-01-11 23:00
Activator - Slide in gesture richzzz Jailbreak apps en thema's 1 18-10-10 17:49
Activator probleempje Maradona10 Jailbreak apps en thema's 2 24-06-10 15:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:36.