//

Twitscreen...

Twitscreen... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Hallo! Ik heb gister de app Twitscreen van Cydia gehaald. Nadat Cydia klaar was met installeren, kreeg ik op mijn springboard mijn apps zonder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-10, 13:20
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard Twitscreen...

Hallo Hallo!

Ik heb gister de app Twitscreen van Cydia gehaald. Nadat Cydia klaar was met installeren, kreeg ik op mijn springboard mijn apps zonder icoontjes te zien (dus alleen de naam). Na een respring via SBsettings was mijn springboard weer normaal, maar iedere keer na het installeren van een app (cydia,appstore) vallen m'n icoontjes weg.

Inmiddels heb ik (tevens een waardeloze app voor 1,50) twitscreen van mijn iPhone 3gS afgegooid. Maar bij het installeren van twitscreen werden nog 2 apps geinstalleerd.

Mijn probleem is denk ik gewoon op te lossen door deze 2 apps eraf te gooien, maar ik heb dus GEEN idee welke apps dit zijn. Ben enigzins leek op dit gebied dus in mijn overzicht van packages kan ik niet echt 2 apps vinden die ik eerder nog niet er tussen heb zien staan vóór gister!

Wie helpt mij??

Groet,
Bart
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-10, 14:40
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Blijkbaar komt er heel wat mee met twitscreen:

  #3  
Oud 05-08-10, 14:55
kastenbart kastenbart is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 153
Standaard

Je bent een held, die moest ik hebben ja! Bij mij kwamen er in totaal maar 2 apps mee omdat ik bijvoorbeeld cydget al op mn iPhone had staan...

Ik heb Cycript en Cydget er vanaf gegooid, en nu werkt alles weer naar behoren!

Nogmaals, held!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.