iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Onvolledige theme in winterboard (?) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/67516-onvolledige-theme-winterboard.html)

tomkloos 08-08-10 14:15

Onvolledige theme in winterboard (?)
 
Ik heb op mijn iPod Touch 2g met via cydia een nieuw thema gedownload, wat er op het screenshot plaatje nogal veelbelovend uitziet. Als ik hem in winterboard aanzet blijkt dat alleen de achtergrond en een stuk of 5 icoontjes zijn veranderd (alleen van YouTube, iTunes, Mail, Safari en de App Store) terwijl op het voorbeeldplaatje alles hoort te veranderen. Dit is in de summerboard mode, als deze uitstaat krijg verandert alleen de background en de lockscreen en blijven ALLE icoontjes de oude.

Ligt dit aan het feit dat het niet helemaal goed werkt op een iPod Touch?

De Generaal 08-08-10 14:16

// Verplaatst

BruceSV 08-08-10 14:36

Als er 5 plaatjes wel veranderen en de rest niet kan het 2 dingen zijn.

Er zijn niet meer iconen gedownload of de namen komen niet goed overeen. Je kan het allebei controleren door in je bestandbase te gaan, waar op dit forum zat instructies voor zijn.

G-luck

Dutchskill 08-08-10 17:33

Waarschijnlijk zullen de icons andere namen hebben dan jou standaard. Dit komt omdat je waarschijnlijk een Nederlandse iPhone gebruikt en die heeft grotendeels dus gewoon Nederlandse namen, dus herkent zo`n thema dat niet ;)

Ga via SSH in je iPhone (even op Youtube kijken voor uitleg hoe) en ga dan naar; /private/var/stash/Themes.PvJpAQ/teknologik.theme/Icons (voorbeeld is dus mijn teknologik theme die ik dus gebruik)

En daar kan je zien welke er allemaal in zitten en kan je ze dus veranderen. Als er weinig in zitten moet je even google-en naar meer icons er voor (of naar MacThemes gaan)

frent 08-08-10 23:32

Ergens een lijst van icon namen?
Ik heb dit probleem ook ...

Femo 13-08-10 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchskill (Bericht 522024)
Waarschijnlijk zullen de icons andere namen hebben dan jou standaard. Dit komt omdat je waarschijnlijk een Nederlandse iPhone gebruikt en die heeft grotendeels dus gewoon Nederlandse namen, dus herkent zo`n thema dat niet ;)

Ga via SSH in je iPhone (even op Youtube kijken voor uitleg hoe) en ga dan naar; /private/var/stash/Themes.PvJpAQ/teknologik.theme/Icons (voorbeeld is dus mijn teknologik theme die ik dus gebruik)

En daar kan je zien welke er allemaal in zitten en kan je ze dus veranderen. Als er weinig in zitten moet je even google-en naar meer icons er voor (of naar MacThemes gaan)

Dit heb ik ook reeds gedaan maar toch worden de iconen niet gepakt.
Het betreft een 3GS op iOS 4.0.1


Edit: oplossing.....in summerboard mode worden de icons gepakt.
Nog suggesties?

Thanks,

Fer


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:26.