iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/6796-super-nintendo-snes4iphone-officieel-beschikbaar.html)

jorsan 08-02-08 11:45

Snes 4 Iphone released!!!
 
het onderwerp zegt genoeg...

Marquez 08-02-08 12:22

Source graag :)

theory18 08-02-08 12:33

hierzo ;)
snes4iphone

iCulture 08-02-08 17:20

Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar
 
Snes4iPhone, de Super Nintendo-emulator voor iPhone en iPod touch, was tot nu toe alleen beschikbaar voor donateurs en betatesters. Nu is er eindelijk een publieke versie voor iedereen.

Lees verder over: Super Nintendo: snes4iPhone nu officieel beschikbaar

Tag:

Stiruam 08-02-08 18:31

Woooooow snes:D Wooooooo :D Omg omg wreed! de beste emu so far :D Alleen geluid zal nog wel even duren want dat kost waarschijnlijk veel rekenkracht :p

Greetz, Stiruam

starboy 08-02-08 19:50

ik kan de roms er ni insteken de iPhone herkent ze niet..

m.a.w ze komen niet in mijn lijst te staan...

de NES wel maar niet de SNES.. zal weer wat verkeerd hebben gedaan zeker ?

deltoro 08-02-08 21:34

Ik wil dit installeren maar hoe moet ik dit doen op mijn ipod touch?

jerrycan 08-02-08 21:46

waar haal ik de spelletjes vandaam?

macfreaker 08-02-08 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jerrycan (Bericht 58841)
waar haal ik de spelletjes vandaam?

Google eens en je krijgt een massa sites met roms.

d_v 09-02-08 00:31

Heb roms gedownload via deze methode: YouTube - [Tutorial] SNES ROMs on ipod touch/iphone - No Computer

maar kan ze niet vinden met snes4iphone, iemand een idee?

Marquez 09-02-08 09:42

Heb je 1.1.2 of 1.1.3? Want bij 1.1.3 moet ie in een andere map. En als je nog geen roms hebt geinstalleerd moet je waarschijnlijk eerst de SNES map aanmaken. Bij mij bestond die namelijk nog niet, dus moest eerst een map maken. Maar ik heb het allemaal via cyberduck gedaan. Was zo gepiept, in 2 minuutjes of minder. Zorg dat je zeker weet dat bij 1.1.2 de bestanden in var/root/Media/ROMs/SNES worden geplaatst.

Ik ben overigens verbaasd over de speelbaarheid, het is best aardig te doen. Het enige vervelende bij SNES games zoals bijvoorbeeld Donkey Kong Country (favorite!) is dat je niet twee knoppen tegelijk kunt indrukken. Normaal gebruik je het puntje van je duim voor een knop en dan de rest van je duim voor de knop schuin eronder als je er ook nog bij wilt springen. Dat gaat nu alleen niet. De spelsnelheid is bijna hetzelfde als origineel, en prachtige beeldkwaliteit!

d_v 09-02-08 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marquez (Bericht 59119)
Heb je 1.1.2 of 1.1.3? Want bij 1.1.3 moet ie in een andere map. En als je nog geen roms hebt geinstalleerd moet je waarschijnlijk eerst de SNES map aanmaken. Bij mij bestond die namelijk nog niet, dus moest eerst een map maken. Maar ik heb het allemaal via cyberduck gedaan. Was zo gepiept, in 2 minuutjes of minder. Zorg dat je zeker weet dat bij 1.1.2 de bestanden in var/root/Media/ROMs/SNES worden geplaatst.

heb 1.1.3, geen map aangemaakt. Zal eens kijken naar dat cyberduck

Marquez 09-02-08 11:19

Cyberduck is voor mac, je moet een programma voor windows gebruiken, even de wiki checken! Daar zijn ook van die ssh programma's voor. Weet uit mn hoofd even niet welke!

Bij jou moeten ze in : /var/mobile/Media/ROMs/SNES/

d_v 09-02-08 12:49

Gelukt...

Heerlijke nostalgie op m'n iPhone. Was wel even zoeken om het juiste formaat ROMS te krijgen, ze eindigen niet allemaal in .SMC

cort 09-02-08 14:33

Hallo,

Ik probeer al heel de dag een nes game geinstalleerd te krijgen.

Ik draai 1.1.3 en wat heb ik al gedaan :

1.Snes4iphone geinstalleerd
2.dit gemaakt via winscp : /var/mobile/Media/ROMs/SNES/
3.Daarin een nes-game geplaatst : vb Mario.nes
4.Al ik nu de applicatie start krijg ik nooit het spel te zien.

Wat doe ik in godsnaam verkeerd ??

Hulp is welkom

d_v 09-02-08 14:38

Het is een SNES, geen 8-bits NES emulator toch?

Mijn ROms eindigen allen op .SMC, andere extensies lijken niet te werken

cort 09-02-08 14:57

Hallo DV,

Ik maak vooruitgang.

Heb het antwoord gevonden.Het is niet genoeg dat je de extentie van nes veranderd in SMC,je moet wel degelijk spelletjes downloaden met de SMC extentie.

Nu op zoek naar de SMC spelletjes.
Heeft er iemand een goede website?
Thanks

Marquez 09-02-08 16:33

Misschien even naar 'bepaalde zoekmachines' toegaan.
Een hint: torretjes zijn schattige diertjes :)

d_v 09-02-08 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cort (Bericht 59397)
Hallo DV,

Ik maak vooruitgang.

Heb het antwoord gevonden.Het is niet genoeg dat je de extentie van nes veranderd in SMC,je moet wel degelijk spelletjes downloaden met de SMC extentie.

Nu op zoek naar de SMC spelletjes.
Heeft er iemand een goede website?
Thanks

In de youtube link die hierboven staat, staat een link naar spellen in .smc formaat. Anders googlen op .smc vind je ook wel een paar

d_v 10-02-08 00:01

Overigens, is het iemand al gelukt om een savegame te maken? In een spel zelf saven lukt niet en het spel afsluiten waarbij wordt gevraagd om een save te maken lijkt ook niks uit te halen..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:41.