iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   App, scrollen dmv bolletjes springboard, naam app? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/68216-app-scrollen-dmv-bolletjes-springboard-naam-app.html)

desonnaville 13-08-10 00:14

App, scrollen dmv bolletjes springboard, naam app?
 
Op mijn 3GS had ik een app dat als jeje vinger over de bolletjes aan de onderkant van het springbord bewoog, je kwam op het scherm waar je je vinger liet stoppen. Als het ware swipe je dus van links naar rechts over de bolletjes en ben je dus heel snel bij bijv het 4e scherm.

Wat is ook alweer de naam van deze app?

eentje 13-08-10 00:47

smoothboard ? is dat wat je zoekt ?

Vloeiend sliden door Springboard met Smoothboard (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl

desonnaville 13-08-10 01:07

nee dat is niet wat ik zoek.

Boven het dock op het springboard van de iPhone staan evenveel bolletjes als pagina's met apps. Iedere pagina heeft een eigen bolletje.

Er bestaat een cydia app dat wanneer je met je vinger van bolletje 1 naar bolletje 3 schuift (dus op het scherm een beweging van links naar rechts maakt, simpel gezegd van bolletje 1 naar 3. Je haalt je vinger niet van het scherm dus. Ik ben alleen de naam kwijt en ik vond dit echt een geweldige app.

Eduardo 13-08-10 09:42

Bedoel je misschien overboard (is volgens mij wel betaald) of quickscrol?

desonnaville 13-08-10 10:37

Ik heb het gevonden; het is sprintboard

Eduardo 13-08-10 10:45

Oh mooi! Ga hem ook eens proberen want je uitleg was niet heel duidelijk maar het klonk leuk haha!

Bomans 13-08-10 10:50

Zie ook deze nieuwspost.

Pienoet 13-08-10 23:43

Page preview is nog beter werkt hetzelfde alleen met dit kan je gelijk je app openen.
Werkt alleen helaas nog niet goed met infiniboard;)

Fiaaan 03-09-12 00:15

Hallo,
ik zit met een probleem, heb mijn iphone gejailbreakes, en heb iets geinstalleerd, zadat het scrollen tussen de pages niet page per page verloopt, maar dat je dus de helft van de ene page kunt zien, en dan ook de helft van de andere page, zelfde principe als smoothboard.
ma het is smoothboard NIET!
ik zou dit heel graag willen verwijderen, maar heb geen idee hoe het noemt!
iemand enig idee?

Wallyİ 03-09-12 00:25

Cydia...Beheren...Pakketten...

Daar staat ie vast onder...

Van daaruit kan je hem ook verwijderen...

Fiaaan 03-09-12 18:06

dank u voor het antwoord, maar heb ondertussen iphone ge reset, en weer gejailbreaked!
nu zit ik wel met het volgend probleem: als ik bronnen wil toevoegen (die ik voorheen al had toegevoegd), verschijnen er niet enkel witte letters op mijn scherm, maar ook regels met gele en rode letters!
waardoor ik niet alles kan installeren wat ik vroeger had

enig idee hoe dit komt en hoe dit te verhelpen is?

ray12021968 04-09-12 17:57

Die rode en gele regels zijn waarschuwingen of meldingen dat iets ontbreekt of niet up to date is. Dit gebeurt heel af en toe bij mij wel eens in het weekend maar in het verleden hield dit wel eens weken aan. Als je herlaad in het startscherm van Cydia wil dit wel eens weggaan maar anders moet eens het een en ander herinstaleren of zelfs verwijderen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:30.