//

Blank sbsetting icons

Blank sbsetting icons discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het leopard theme geïnstalleerd voor mijn sbsettings maar enkele iconen zoals 3G unristricted en tethering zijn blank. Ik kan ze wel activeren & ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-08-10, 22:27
KAY_W_BEE KAY_W_BEE is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard Blank sbsetting icons

Ik heb het leopard theme geïnstalleerd voor mijn sbsettings maar enkele iconen zoals 3G unristricted en tethering zijn blank. Ik kan ze wel activeren & deactiveren maar het gaat mij puur om het estethische Dus waar kan ik icoontjes downloaden voor deze 2 functies en ze via openssh in de juiste folder in mijn iphone plaatsen?

Verder vraag ik mij ook af of er een toggle bestaat voor het vooruit-en terugspoelen van een liedje zonder dat je daarvoor in de ipod applicatie moet...

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-08-10, 23:39
matje103 matje103 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zwollywood
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar matje103
Standaard

Hoi,

Als je een theme zoals leopard gedownload hebt kan het zijn dat er geen icoontjes voor 3G unrestricted en tethering zijn toegevoegd. Je zult ze zelf moeten vinden of zelf de vereiste .png's maken. als je ze gevonden hebt moet je hier heen gaan "/User/Library/SBSettings/Themes/". Ik weet niet precies hoe je die icoontjes moet toevoegen maar waarschijnlijk moet je eerst "leopard" aanklikken (in de SBSettings map themes), vervolgens nieuwe mappen aanmaken met 3G Unrestricted en Tethering en er de gewenste .png's met "on.png" en "off.png" in stoppen.

Wat dat vooruitspoelen betreft: er bestaat er geen één voor SBSettings maar heb je de dubbel klik homebutton en een swipe naar links al geprobeerd? ; )

Hope this works!

Grtz,

Laatst gewijzigd door matje103; 14-08-10 om 23:42.
  #3  
Oud 15-08-10, 08:58
KAY_W_BEE KAY_W_BEE is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 19
Standaard

Thx for the info! Weet je toevallig ook waar je mooie sbsetting icoontjes kan vinden? Want gewone app icoontjes vind je vrij makkelijk op google maar die van (leopard) sbsettingz zijn veel moeilijker te vjnden...

Wat het doorspoelen betreft: wat jij aangeeft is het volume verandere, denk ik. Ik zou graag kunnen doorspoelen...
  #4  
Oud 15-08-10, 10:35
matje103 matje103 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Zwollywood
Berichten: 3
Stuur een bericht via MSN naar matje103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAY_W_BEE Bekijk bericht
Thx for the info! Weet je toevallig ook waar je mooie sbsetting icoontjes kan vinden? Want gewone app icoontjes vind je vrij makkelijk op google maar die van (leopard) sbsettingz zijn veel moeilijker te vjnden...

Wat het doorspoelen betreft: wat jij aangeeft is het volume verandere, denk ik. Ik zou graag kunnen doorspoelen...
Als je de thuisknop dubbelklikt dan komt er een menu omhoog en als je dan naar links scrolled dan kom je bij play music, vooruitspoelen en terugspoelen (scrubben kan door het forward en rewind icoon ingedrukt te houden). Volgens mij kun je bij instellingen/algemeen/thuisknop ook het 1 en ander vinden. Ik weet niet of die optie bestaat als je multitasking hebt.

Wat die icoontjes betreft: ik kan geen site vinden waar ze kant en klaar verkrijgbaar zijn. Misschien kun je ze uit een ander SBSettings thema knippen en plakken? Of vragen of iemand ze voor je wil maken?

Grtz,
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sbsetting ssh knop debroei Jailbreak apps en thema's 12 01-03-12 12:00
SBsetting openen. Dragon Jailbreak apps en thema's 2 01-07-10 23:37
SBSetting werkt niet i.c.m. FW 3.0.1 peterverhagen83 Jailbreak apps en thema's 32 15-04-10 22:40
iPhone: 3GS no-Wi-Fi imei blank modem firmware blank aiCatcher Jailbreak 11 08-08-09 12:38
sms applicatie blank scherm gmlens Jailbreak apps en thema's 1 23-03-08 20:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:51.