iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iCarrier (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/69210-icarrier.html)

jacobdeboer33 22-09-08 12:33

iCarrier
 
Dag mensen. Ik installeerde gisteravond iCarrier van de iFoneguide. Na installatie kreeg ik zwart beeld met zo'n ronddraai dingetje. Dus na een kwartier heb ik een hard reset gedaan en nu zit ik vast bij het appeltje. Ik kom er nog wel in met SSH dus als iemand weet wat ik kan doen om de installatie van iCarrier ongedaan te maken ... (Welke mappen verwijderen en welke weer terugzetten) Alvast bedankt

Mvg

ArB 22-09-08 12:50

Je kunt het beste even contact opnemen met Fab1Man. Die heeft het pakket gemaakt. ;)

jacobdeboer33 22-09-08 13:01

Ok bedankt doe ik!

jacobdeboer33 22-09-08 17:02

Fab1Man reageert nog niet, maar als iemand een oplossing weet zou dat wel mooi zijn, want ik kan mijn telefoon nu niet gebruiken. Alvast bedankt.

"R" 28-09-08 23:31

Ik heb net gepoogd iCarrier 1.3.5 te installeren via Cydia. Er volgt een foutmelding, refreshen van de source werkt niet.

De melding:
Operarion could not be completed.
(com.apptapp.installer error 3).

Andere progjes uit de repo doen het overigens wel.
Een reboot levert niets op.

sn0wlake 22-10-09 10:12

iCarrier Custom op 3.1.2 werkt niet
 
Hallo,

Ik probeer een mooier carrier logo te installeren zoals gezien op de screenshots van velen.

Na enkele pogingen met iCarrier Custom 2.2.1 heb ik het idee dat deze niet werkt met FW 3.1.2

Iemand andere ervaringen?

Ik installeer het pakket via Cydia (Ifoneguide) en het staat vervolgens wel installed packages, maar ook na een reboot veranderd het logo niet.

Iemand suggesties?

Michel15 22-10-09 10:18

welk logo wil je installeren dan ?

iScorpio 22-10-09 10:18

Heb je er nu wel een naam van je provider staan? Het kan voorkomen dat je bij custom firmwware met jailbreak geen provider naam ziet staan. Lees deze topic even door voor een oplossing dfaarvoor.

Daarnaast kan je via iTunes een IPCC bestand laden met een mooie provider afbeelding. Daar kan je genoeg over vinden op dit forum (via de zoekoptie ;) )

kuotje 22-10-09 11:19

van T-Mobile moet je hem downloaden ( typ carrier in cydia )

en die komt dan in /system/carrierbundles/t-mobile.germany.bundle en dan moet je die ff naar t-mobile.nl veranderen :)

sn0wlake 22-10-09 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 (Bericht 372341)
welk logo wil je installeren dan ?

En mooie t-mobile

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 372342)
Heb je er nu wel een naam van je provider staan? Het kan voorkomen dat je bij custom firmwware met jailbreak geen provider naam ziet staan. Lees deze topic even door voor een oplossing dfaarvoor.

Daarnaast kan je via iTunes een IPCC bestand laden met een mooie provider afbeelding. Daar kan je genoeg over vinden op dit forum (via de zoekoptie ;) )

Ik heb idd wel de provider naam daar staan.
Ik kan helaas niet veel nuttigs vinden mbt IPCC en carrier logo

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 372371)
van T-Mobile moet je hem downloaden ( typ carrier in cydia )

en die komt dan in /system/carrierbundles/t-mobile.germany.bundle en dan moet je die ff naar t-mobile.nl veranderen :)

Er komen er een heleboel, vooral met T Mobile US carrier, maar ik zie geen duitse in cydia?
Ik heb de crispier carrier logo geprobeerd, aangezet in winterboard en gereboot maar die werkt helaas ook niet..

sn0wlake 22-10-09 14:11

OK het is nu gelukt door de files uit het mapje tmobile germany to kopieren naar het NL mapje via SSH. (+reboot)

Danku

forumzoeker 03-05-10 18:44

icarrier weg uit cydia
 
Ik heb net zo als velen vandaag de nieuwe jailbreak tool gebruikt, eindelijk normaal opstarten zonder tussenkomst van mijn PC.

Nu heb ik alles weer op zijn plek op de iphone behalve icarrier, ik kan hem nergens vinden ook niet in de ifoneguide repo.

Is er iemand op dit forum die de .deb heeft van icarrier. Ik mis mijn KPN logo:(

Alvast bedankt;)

Timmeh_ 03-05-10 19:41

// Discussies samengevoegd.

Fab1Man 05-05-10 20:07

Hij komt er binnenkort weer aan, tethering wordt toegevoegd.

J-G 05-05-10 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 447923)
Hij komt er binnenkort weer aan, tethering wordt toegevoegd.

Thanks, eindelijk de iPhone weer eens 'opleuken' na the Spririt ;)
Wanneer verwacht je dat icarrier 'online' is ?

Fab1Man 06-05-10 02:25

Ik hoop deze week, misschien heb ik morgen tijd (donderdag).

Scooter 09-05-10 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door J-G (Bericht 447951)
Thanks, eindelijk de iPhone weer eens 'opleuken' na the Spririt ;)
Wanneer verwacht je dat icarrier 'online' is ?

Yep toch mooier dan die kale carrier logo !

iNiels 13-05-10 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man (Bericht 448101)
Ik hoop deze week, misschien heb ik morgen tijd (donderdag).

Al enig idee? Kan niet wachten!

Scooter 18-05-10 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iNiels (Bericht 451860)
Al enig idee? Kan niet wachten!

Zal er wel komen als de persoon in kwestie tijd heeft :p

Xenn0X 10-06-10 11:11

icarrier nieuwe versie nog niet beschikbaar op source?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.