Cydia wilt niks meer updaten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week of 2 doet mijn cydia raar. alles wat ik gaan upgraden geeft een error code, krijg niks geupdate. Error:Running Sub-process /usr/bin/dpkg returned ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia wilt niks meer updaten
Sinds een week of 2 doet mijn cydia raar. alles wat ik gaan upgraden geeft een error code, krijg niks geupdate.
Error:Running Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (2) en ik heb geen idee hoe ik dit dus moet maken, iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zet anders opnieuw cydia erop
|
|
|||
|
|||
Je kunt proberen dit oplossen door het bestand "status" te vervangen door het bestand "status-old". Ik had hetzelfde probleem en bij mij heeft dit geholpen.
Je vindt beide bestanden terug onder de map var/lib/dpkg van je iPhone. Maak vooraf een backup van beide bestanden op je pc. Kopieer het bestand "status-old" en hernoem het tot "status". Vervang vervolgens het bestand "status" op je iPhone door dit nieuwe bestand. Je kunt met de pc de bestanden van je iPhone halen en terugzetten met het gratis programma iphonefolders. Als je ifile op je iPhone hebt, kun je dit alles rechtstreeks op de iPhone doen. Succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia geeft niks meer weer | Dutch_guy | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-01-11 20:22 |
[cydia] niks meer downloaden | Hoppieee | Jailbreak apps en thema's | 3 | 28-10-10 10:16 |
[cydia] niks meer downloaden | Hoppieee | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-10-10 15:28 |
Iphone wilt niks meer synchroniseren door.. | pajoo | iTunes | 3 | 30-11-09 01:45 |
Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02 | joelle | Archief | 3 | 07-09-08 19:26 |
|
|