//

Cydia wilt niks meer updaten

Cydia wilt niks meer updaten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een week of 2 doet mijn cydia raar. alles wat ik gaan upgraden geeft een error code, krijg niks geupdate. Error:Running Sub-process /usr/bin/dpkg returned ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-08-10, 22:37
angelus88 angelus88 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 32
Standaard Cydia wilt niks meer updaten

Sinds een week of 2 doet mijn cydia raar. alles wat ik gaan upgraden geeft een error code, krijg niks geupdate.

Error:Running
Sub-process /usr/bin/dpkg returned an error code (2)

en ik heb geen idee hoe ik dit dus moet maken, iemand enig idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-08-10, 19:19
deur12 deur12 is offline
• iOS 8.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Harderwijk
Berichten: 99
Standaard

zet anders opnieuw cydia erop
  #3  
Oud 25-08-10, 21:39
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Je kunt proberen dit oplossen door het bestand "status" te vervangen door het bestand "status-old". Ik had hetzelfde probleem en bij mij heeft dit geholpen.

Je vindt beide bestanden terug onder de map var/lib/dpkg van je iPhone. Maak vooraf een backup van beide bestanden op je pc. Kopieer het bestand "status-old" en hernoem het tot "status". Vervang vervolgens het bestand "status" op je iPhone door dit nieuwe bestand.

Je kunt met de pc de bestanden van je iPhone halen en terugzetten met het gratis programma iphonefolders. Als je ifile op je iPhone hebt, kun je dit alles rechtstreeks op de iPhone doen.

Succes!
  #4  
Oud 26-08-10, 13:17
Touwtje Touwtje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 7
Thumbs up

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Je kunt proberen dit oplossen door het bestand "status" te vervangen door het bestand "status-old". Ik had hetzelfde probleem en bij mij heeft dit geholpen.

Je vindt beide bestanden terug onder de map var/lib/dpkg van je iPhone. Maak vooraf een backup van beide bestanden op je pc. Kopieer het bestand "status-old" en hernoem het tot "status". Vervang vervolgens het bestand "status" op je iPhone door dit nieuwe bestand.

Je kunt met de pc de bestanden van je iPhone halen en terugzetten met het gratis programma iphonefolders. Als je ifile op je iPhone hebt, kun je dit alles rechtstreeks op de iPhone doen.

Succes!
Dat heeft bij mij ook geholpen! Goeie tip!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
cydia geeft niks meer weer Dutch_guy Jailbreak apps en thema's 1 18-01-11 19:22
[cydia] niks meer downloaden Hoppieee Jailbreak apps en thema's 3 28-10-10 09:16
[cydia] niks meer downloaden Hoppieee Jailbreak apps en thema's 0 24-10-10 14:28
Iphone wilt niks meer synchroniseren door.. pajoo iTunes 3 30-11-09 00:45
Help! wat moet ik doen? us iphone doet niks meer na updaten naar 2.02 joelle Archief 3 07-09-08 18:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:16.