iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Landscape (Horizontaal) SMS (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/6984-landscape-horizontaal-sms.html)

ASNNetworks 10-02-08 15:22

Landscape (Horizontaal) SMS
 
Hey, kent iemand misschien een SMS app waarmee je Landscape, dus horizontaal kunt sms'en? Gaat namelijk veel sneller en makkelijker dan in portrait mode....

Destiny 10-02-08 15:39

Is helaas ( nog ) niet mogelijk. Zou het zelf ook erg graag willen :)

BadSide 10-02-08 15:41

Installeer de NL taalcorrectie en je typt meteen 2 keer zo snel.. :D

ASNNetworks 11-02-08 02:07

die taalcorrectie is echt irritant, vooral als je ingekorte woorden typt enzo, ik heb em dan ook uit gezet:P Het is dan maar wachten op een landscape sms app....

Jeroen de Bruijn 11-02-08 14:16

Je kunt (gratis) SMSen via de web app van Sossie.nl.
Omdat dit een Safari app is kan het dus wel landscape.

Jeroen

lekzzz 17-03-08 08:41

Kan niet iemand de landscape code "even" uit MobileChat vissen en "even" plakken in een sms app? :D

Mickdv 17-03-08 16:20

Hmm ik hoop dat hier snel iets voor komt, bespaard n hoop moeite...

ANGER& 25-03-08 22:09

Ik wacht met smart op de eerste die dit voor elkaar krijgt.

Sjowol, is dit niet iets voor jou???

desonnaville 30-03-08 19:31

Ik snap niet dat dit programma nog niet geschreven is, volgens mij is er namelijk vrij veel interesse hierin, heb dit al meerdere malen voorbij zien komen en zou dit zelf ook erg graag zien.

Floris_k 30-03-08 19:48

Helemaal mee eens, laten we hopen dat er binnenkort iemand mee komt :)

Casper 09-04-08 11:26

is er al nieuws?

MrGizMo 09-04-08 21:57

Dit zou wel geweldig zijn ja!

Stiruam 09-04-08 22:31

Nope als het er is is het frontpage news... Dus je weet waar je moet kijken..!

Greetz, Stiruam

Lorsk8 09-04-08 22:55

Ik heb gehoord dat in de 2.0 update er wel horizontaal sms zal komen. Volgens mij ergens in juni/juli. Nog eventjes wachten dus :P

Destiny 09-04-08 23:08

@Lorsk8: Waar heb jij dat dan gehoord of gezien ?

desonnaville 09-04-08 23:34

dat zou echt mooi zijn, dan gaat het smsen een stukje sneller, wat is je bron eigenlijk? heb dit namelijk nog nergens gelezen of ook maar iets van gehoord.

firestarter 10-04-08 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 60747)
die taalcorrectie is echt irritant, vooral als je ingekorte woorden typt enzo, ik heb em dan ook uit gezet:P Het is dan maar wachten op een landscape sms app....

Vind ik af en toe ook, al dwingt het nu je wel leesbare zinnen te smssen ;)

Waarom leert die taalcorrectie geen nieuwe woorden? Op mijn oude SE K750i kon je ook woorden toevoegen aan het woordenboek. Scheldwoorden staan er ook niet in.

Lorsk8 10-04-08 08:38

Ik heb het gehoord van iemand uit mijn klas, zal dalijk wel ff vragen waar hij dat vandaan heeft

ASNNetworks 10-04-08 14:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door firestarter (Bericht 96172)
Vind ik af en toe ook, al dwingt het nu je wel leesbare zinnen te smssen ;)

Waarom leert die taalcorrectie geen nieuwe woorden? Op mijn oude SE K750i kon je ook woorden toevoegen aan het woordenboek. Scheldwoorden staan er ook niet in.

Hij leert wel nieuwe woorden;) Wanneer je op dat kruisje drukt wanneer hij een suggestie doet, laat hij dus je eigen woord staan, en wanneer je dat 3x hebt gedaan, ziet ie het als een nieuw woord;)

lekzzz 10-04-08 14:13

Ah das wel handig ja

kasperlannoo 10-04-08 15:53

neen, bij mij leert hij de nieuwe woorden niet, zoals "mja" dat vervangt hij keer op keer door "mia"..
grts

ayfoon 13-04-08 20:56

landscape zou ideaal zijn.. bij mij neemt T9 sommige woorden gewoon over dus in het vervolg pakt ie ze meteen.. :)

mrky 14-04-08 08:19

landscape sms
 
mogguh, ik heb vorige week een demofilmpje gezien van dat (demo) haptic-keyboard, en volgens mij ben ik de enige die dat gezien heeft, maar daar hebben ze de iphone dus in landscape mode in de sms-app!! kan er op internet echter helemaal niks over vinden.... nog niet iig, hun keyboard is nog in de maak,dus als die uitkomt heb je het wel, alleen haptic is redelijk irritant...:)

DonYannickova 14-04-08 11:49

ja als je mooi typt dan krijg je ook veel minder correcties.
enkel bij "he" maakt hij er altijd "je" van... ook al 20keer aangepast maar hij blijft dit doen... voor de rest is het wel handig dat ie lange woorden voorspeld(t?) soms en dan
moet je maar na de helft op spatie drukken en je woord staat er al :-)

jornve 19-04-08 12:46

als je v. 1.1.4 hebt, kun je de taalcorrectie uitschakelen zonder een andere app. te installeren. Dus geen lastige taalcorrectie meer.

Jonko JR 19-04-08 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 60747)
die taalcorrectie is echt irritant, vooral als je ingekorte woorden typt enzo, ik heb em dan ook uit gezet:P Het is dan maar wachten op een landscape sms app....

Misch stom vraag maar waar heb je um uitgezet ik kan um niet vinden

thanx alvast

PEEZ

DonYannickova 19-04-08 22:26

bij mij was dat niet hoor... niet standaard in 1.1.4 enkel als je een andere taal installeerd ofzo...

warlock49 20-04-08 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jonko JR (Bericht 101153)
Misch stom vraag maar waar heb je um uitgezet ik kan um niet vinden

thanx alvast

PEEZ

Bij mij heb ik het gevonden onder settings -> general en tweaks -> keyboard -> Auto-correction.

firmware versie 1.1.4

Fingerhead 06-05-08 19:41

is ook wel leuk. ik heb T9 erop staan maar bij mij doet die helemaal niets aangepassen, ik raak zelfs gestressed al moet ik weer smssen XD met die kleine *** toetsen.

wat kan er dan mis zijn met me T9.
ik hoop echt dat er een app voor landscape smssen uitkomt want ik kan dat echt goed gebruiken :D

lekzzz 06-06-08 12:55

Is er al iemand die een app heeft gevonden voor sms in landscape? Ik ben echt naarstig op zoek ernaar :D

colliehome 06-06-08 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lekzzz (Bericht 122878)
Is er al iemand die een app heeft gevonden voor sms in landscape? Ik ben echt naarstig op zoek ernaar :D

Nog steeds niet bestaand !

VIETBOY 07-06-08 11:14

Als die nog niet uit is...
Weet iemand dan hoe je zegmaar net als een normale mobiel kan smsen?
Dat ABC DEF GHI by elkaar staat? Dat zou ik wel heel handig vinden
Kan iemand snel reageren
Des noods voeg me toe: viet_boy_94@hotmail.com

Alvast bedankt,

VIETBOY

VIETBOY 02-07-08 21:38

Ander toetsenbord, help?
 
Weet iemand dan hoe je zegmaar net als een normale mobiel kan smsen?
Dat ABC DEF GHI by elkaar staat? Dat zou ik wel heel handig vinden
Kan iemand snel reageren
Des noods voeg me toe: viet_boy_94@hotmail.com

Alvast bedankt,

VIETBOY

iMick 02-07-08 22:14

landscape is idd echt een must 1 van de dingen waar ik echt van baalde
toen ik me iphone had :( toen wou ik dat je bij alle standard apps een
landscape mode zat :rolleyes:
Agja het komt met tijd weet het ckr :)

Cancunlover 03-07-08 09:08

@VIETBOY:
een dergelijke app is nog niet beschikbaar. Zal er ook niet meer komen aangezien de iPhone 3G binnenkort zijn intrede maakt... ;)

iMick 03-07-08 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 133932)
@VIETBOY:
een dergelijke app is nog niet beschikbaar. Zal er ook niet meer komen aangezien de iPhone 3G binnenkort zijn intrede maakt... ;)

Denk dat er toch nieuwe apps komen buiten de app store om,
anders komt apple zelf er wel mee na verloop van tijd
in de toekomstige firmwares ;)

hanzel18 08-08-08 00:44

Is er al iets nieuws bekend over de qwerty of het nummerieke systeem????????? groetjes!

jeekes 31-08-08 20:47

kan er nu echt niemand dat toetsenbord maken???
het kan toch niet ZO moeilijkl zijn en ik zou persoonlijk wel bereid zijn om ervoor te betalen....

umpire 30-09-08 20:24

iRealsms in Cydia gaat Landscape


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.