iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   verwijderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/69874-verwijderen.html)

TimVoskamp 25-08-10 17:40

verwijderen
 
Ik heb vanmiddag mijn iPod touch 3G met ios4.0.0 erop gejailbreakt via jailbreakme.com. en nu wil ik het verwijderen, ik heb mijn ipod al gebackupt en nu weer hersteld via backup maar hy blijft gejailbreakt? :s

deur12 25-08-10 19:37

herstellen in Itunes zou toch de manier moeten zijn!?

Datamonster 25-08-10 20:52

Herstellen in Itunes kom je vanzelf op 4.0.2 uit en kun je niet meer jealbreaken. ben je daar ook vanaf.
:confused:wie verwijderd nou zijn Jealbreak???:confused:

Vinesh 28-08-10 11:33

verwijderen themes
 
hallo allemaal,
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vraag.
In de zoekterm kan ik er niks over vinden.
Ik wil mijn iphone een beetje opschonen van alle themes en apps.
Ik weet echter niet hoe ik in de mappen geraak en welk programma ik hiervoor moet hebben.
van de 16GB heb ik nog maar 5GB over en ik heb geen idee hoe ik themes moet verwijderen op een eenvoudige manier.

alvast bedankt voor diegene die mij hiermee kan helpen

deur12 28-08-10 12:08

Cydia opstarten,beheren,pakketten,selecteer wat je wilt verwijderen en Cydia doet de rest

Vinesh 28-08-10 12:42

bedankt voor je tip,
Ik heb nu een hoop verwijderd,maar als ik nu winterboard open, staat alles er nog gewoon in. doe ik het wel goed?
De lijst zou nu toch aanmerkelijk korter moeten zijn?

deur12 29-08-10 05:16

Ja vreemd. Als ik iets via pakketten verwijder dan komt het niet meer in mijn lijst voor!
Misschien eens je Iphone opnieuw opstarten,of harde reset? (power en home knop ingedrukt houden tot deze helemaal uit gaat.
Laat ff weten aub

roy2456 14-10-10 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deur12 (Bericht 547779)
Cydia opstarten,beheren,pakketten,selecteer wat je wilt verwijderen en Cydia doet de rest

bedankt, hier ben ik echt mee geholpen!!

knoxie 15-10-10 19:06

Hallo,

Ik heb even een vraag. Ik heb mijn iphone 4 gejailbreakt. Als ik mijn iphone aansluit op de laptop gaat hij synchroniseren maar erna verwijdert hij continue verschillende apps. dit is zeer irritant want erna kan ik ze er weer opnieuw opzetten. Weet iemand hoe dat kan?

Knidreeg 15-10-10 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door knoxie (Bericht 586039)
Hallo,

Ik heb even een vraag. Ik heb mijn iphone 4 gejailbreakt. Als ik mijn iphone aansluit op de laptop gaat hij synchroniseren maar erna verwijdert hij continue verschillende apps. dit is zeer irritant want erna kan ik ze er weer opnieuw opzetten. Weet iemand hoe dat kan?


Waarschijnlijk zijn dit alleen de apps die je cracked hebt geinstalleerd. Als je in iTunes zit en je klikt op tabblad 'Apps' druk je op sync. Als het goed is moet hij dan vragen om 'aankopen' over te zetten, of transferen, en dan moet je op ja klikken. Natuurlijk wel dit pas doen nadat je alle apps die je op je iPhone wilt hebben er ook op hebt staan, anders gaat het de volgende keer weer fout.

PS maak de volgende keer ff je eigen topic


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.