iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Tethering (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/69886-tethering.html)

Zompy 25-08-10 18:41

Tethering
 
Is Tethering nou eigenlijk legaal? Ik heb aan een medewerker bij T-Mobile gevraagd en hij zei dat je er een boete voor kan krijgen als ze er achter komen. Kunnen ze er daadwerkelijk achter komen?

Werkt tethering ook voor een laptop?

ninobeukeveld 25-08-10 21:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zompy (Bericht 544826)
Is Tethering nou eigenlijk legaal? Ik heb aan een medewerker bij T-Mobile gevraagd en hij zei dat je er een boete voor kan krijgen als ze er achter komen. Kunnen ze er daadwerkelijk achter komen?

Werkt tethering ook voor een laptop?

ja, tethering werkt ook voor je laptop, daar is het juist voor :P
maar volgens mij krijg je geen boete hoor, dat slaat nergens op, ik tether ook wel eens maar nog nooit een boete gehad :)

Zompy 25-08-10 23:19

Is het niet zo dat een laptop per pagina meer KB moet laden, en dat dat het detetable maakt?

En zien anderen gewoon een Wi-Fi netwerk erbij? kunnen er 10 ipods op mijn iphone dan?

ninobeukeveld 25-08-10 23:24

Licht eraan welk programma je gebruik, want net zoals bij MYWI kan je een beveiligd netwerk met wachtwoord maken, zodat Er geen mensen er op gaan die jij niet wil.

Zompy 25-08-10 23:31

En dit is via Wi-Fi? hoe duur zijn deze apps, vreet dit geen batterij dan?

werkt het ook met de iPhone in je zak met je knopje ingedrukt (zwart scherm?)

ninobeukeveld 26-08-10 08:09

De batterij gaat wel best wel snel leeg, en je kan je iPhone gewoon op standby zetten

Zompy 26-08-10 13:37

Dat is wel jammer, maar er zouden dus 10 ipods op kunnen?

ninobeukeveld 26-08-10 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zompy (Bericht 545814)
Dat is wel jammer, maar er zouden dus 10 ipods op kunnen?

Dat zou kunnen ja.

Johnw 26-08-10 19:04

Tethering op 3G 3.1.2 Telfort
 
Beste I Phoners kan iemand mij helpen om tethering op mijn 3G te realiseren, ik krijg het niet voor de bakker.
Mijn 3G is jailbroken en Cydia geinstalleerd. Allerlei programmatjes laten me niet de mogelijkheden van telfort zien.

ninobeukeveld 26-08-10 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnw (Bericht 546270)
Beste I Phoners kan iemand mij helpen om tethering op mijn 3G te realiseren, ik krijg het niet voor de bakker.
Mijn 3G is jailbroken en Cydia geinstalleerd. Allerlei programmatjes laten me niet de mogelijkheden van telfort zien.

Maar MYWI werkt Bij alle providers hoor, dat maakt niet uit, maar telfort is ook een onderdeel van KPN, staat er dan wel bij dat het daar mee werkt?

Johnw 26-08-10 20:07

het idee dat mijn telefoon een hotspot is staat me niet zo aan, ik probeer de kpn even maar verwacht daar niet teveel van want kpn levert slechts de lijn de servers zijn telfort.

Zompy 27-08-10 09:52

Je kan hier een wachtwoord op zetten is mij verteld in dit topic?

eentje 27-08-10 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zompy (Bericht 544826)
Is Tethering nou eigenlijk legaal? Ik heb aan een medewerker bij T-Mobile gevraagd en hij zei dat je er een boete voor kan krijgen als ze er achter komen. Kunnen ze er daadwerkelijk achter komen?

Werkt tethering ook voor een laptop?

je moet het net zo zien als te hard rijden.

iedereen doet het en zo af en toe wordt je wel eens geflitst of gewoon nooit like me (klop klop klop op iets van hout)

ik denk zolang je niet uren per dag gaat tetheren maar zo af en toe is dat ze het niet zien. als je gbs per maand gaat trekken is het wat anders.

Zompy 27-08-10 10:02

Zoveel gb trek je toch niet als je 2 ipods internet geeft?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:10.