//

Echt multitasken via jailbreak

Echt multitasken via jailbreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs kocht ik het programma Amplitube via de appstore. Dit programma zorgt er voor dat - als je je gitaar en koptelefoon (via adapter) aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-09-10, 16:08
frangipaneman frangipaneman is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard Echt multitasken via jailbreak

Onlangs kocht ik het programma Amplitube via de appstore.
Dit programma zorgt er voor dat - als je je gitaar en koptelefoon (via adapter) aan je iphone hangt- je iphone kan dienen als gitaarversterker (simulatie) en je kan spelen met jouw muziek.

1belangrijk minpunt: Als je met een nummer wilt samenspelen moet je die nummers manueel via een computer gaan uploaden en je kan dus niet samenspelen met de muziek op jouw ipod van iphone.

De maker gaven volgende uitleg:
Right now, you must import a song then you can play along. This is because iTunes plays back at 1024 samples while AmpliTube is much lower and we cannot alter iTunes. If we were to match that, the latency would be terrible. However, we are looking to allow iOS 4 users to directly import from the songs they have on their iPhone directly. We will keep you posted on the progress of that.

Bestaat er een jailbreak-app waarmee ik echt kan multitasken en dus echt de ipod-app kan laten samenlopen met 'amplitube' ?

Op dit moment staat die amplitube op met 10andere programma's in de background en heb ik geen latency dus veronderstel ik dat die ipod-app ook wel moet lukken...

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-09-10, 14:51
randythesavage randythesavage is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Alkmaar
Berichten: 10
Standaard

Backgrounder. Weet alleen niet of deze ook met ios4 werkt.
  #3  
Oud 03-09-10, 19:57
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Misschien MultiFlow....
  #4  
Oud 04-09-10, 12:17
RoBertoo RoBertoo is offline
• iOS 9.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 32
Standaard

Multiflow is slechts een interface voor backgrounger. Je moet dus gewoon backgrounder installeren. Deze werkt op iOS 4. Na installatie in cydia background je een app door deze af te sluiten door de home button wat langer ingedrukt te houden. In het scherm verschijnt dan "Backgrounding enabled" of iets dergelijks. Op dezelfde manier haal je een app weer uit de background.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: 3gs Old Boot Jailbreak 4.2.1 - Kom er echt niet uit kilzone Jailbreak 1 01-12-10 01:39
iPhone: jailbreak mbv blackra1n lukt echt niet ireneiphone Jailbreak 4 10-03-10 00:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:56.