Batterij besparende app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik m'n iPhone gejailbreaked heb lijkt het wel of m'n batterij leeg stroomt. Is er een app die dit voorkomt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterij besparende app
Sinds ik m'n iPhone gejailbreaked heb lijkt het wel of m'n batterij leeg stroomt.
Is er een app die dit voorkomt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
dubbelklik eens op de home button en kijk dan eens wat er allemaal open staat.
Wedden dat er ik weet niet hoeveel programma's bij jou op de achtergrond draaien. Vinger op het icoontje houden totdat rood rondje verschijnt en dan maar op het rode rondje klikken om deze af te sluiten. Dit soort zakken is ook te vinden met de zoekfunctie want om de week wordt deze vraag herhaalt. |
|
|||
|
|||
Ik had dit ook voor met de iphone 3g, nergens gevonden hoe dit komt, spijtig, jailbreak terug weg, probleem was opgelost...
|
|
|||
|
|||
Sorry, wist nie dat je boos werd.
Maar zover was ik al. Heb inmiddels het programmaatje 'RemoveBg' al aanstaan. Laat m'n mail niet meer automatisch ophalen. Maar wat ik me afvroeg in dit topic was of er een tool of app is die verder voorkomt dat m'n batterij leegloopt. |
|
|||
|
|||
Ben beslist niet boos.
Maar weet je hoe oud de iphone is. Ook de accu kan zolangzamerhand eens aan het eind van zijn latijn zijn. Maar vaak is het dat mensen Wi-Fi aan laten staan als ze onderweg zijn iphone steeds maar zoeken naar netwerk kost energie, bt aan laten staan iphone steeds zoeken naar een ander bt app. kost energie, locatie steeds aan laten staan iphone kijkt binnen steeds of die signaal kan vinden kost energie. Het zijn maar een paar tips waar je snel naar kan laten kijken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het batterij probleem heb ik trouwens ook, sinds jailbreak stroomt hij leeg, als ik hem 's ochtends uit de oplader trek haal ik het 9 vd 10 keer niet tot het einde van de dag, maar moet ik hem tussendoor weer opladen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Batterij in % | steffen123 | Jailbreak apps en thema's | 13 | 26-09-10 12:23 |
App voor verbruik batterij | conner | iPhone Apps | 5 | 07-11-09 20:06 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
batterij | Serge123 | Archief | 2 | 03-08-08 15:51 |
|
|