iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   nes.app voor 1.1.3 waar te vinden ? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7199-nes-app-voor-1-1-3-waar-vinden.html)

DertKesh 18-02-08 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 66817)
Lees toch eens :

I do not maintain Installer.app!
I do not package NES.app for Installer.app. This is done by a third party, who lately is a bit slow at new releases. Please do not ask us when the next version will be available for Installer, as it is not our concern. I recommend you use the distribution available here.

Ja maar misschien dat http//www.zdziarski.com/projects/nesapp het via de installer mogelijk heeft gemaakt (ten minste als dit mogelijk is)

ik heb het niet over de officiele source van NES, maar die hij dus net hier plaatste.!

DertKesh 19-02-08 17:59

toevallig refreshde ik mijn sources en INEENS zag ik bij UPDATES NES VERSIE 2.0.5-1 staan.. (Nullriver..)

blijkbaar hebben ze het toch in de installer geplaatst!

dendirk 19-02-08 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 67794)
toevallig refreshde ik mijn sources en INEENS zag ik bij UPDATES NES VERSIE 2.0.5-1 staan.. (Nullriver..)

blijkbaar hebben ze het toch in de installer geplaatst!


idd ik zie hem ook

jorishetbengeltje 19-02-08 19:21

en doet NES het nu bij jullie wel?

DertKesh 19-02-08 19:25

bij mij heeft NES het altijd al gedaan ook bij de vorige versie van NES..

jorishetbengeltje je hebt 1.1.3 ! heb je wel de map Media/ROMs/NES aangemaakt via WinSCP op je iPhone? misschien moet je dat doen ALS je dat nog niet hebt gedaan.

teunis 19-02-08 20:07

Nes
 
Werkt bij mij niet wil niet installeren.
iphone 1.1.3:mad:

jorishetbengeltje 19-02-08 21:03

Ja bij mij werkt die nu, Ik moet mijn map aanmaken bij root/var/mobile/Media/ROM's/NES/ . DUs bij mij stond er mobile bij. je moet kijken was NES aangeeft. want bij somige geeft die gelijk bij Media aan en de andere mobile. Als die bij mobile aangeeft dan moet je de mappen Media/ROMs/Nes/ zelf aanmaken. Hoop dat het bij jullie ook allemaal gaat lukken

Keezer 20-02-08 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DertKesh (Bericht 64102)
ik heb gewoon NES versie 2.01 geinstalleerd. Vervolgens heb ik in library als ik het goed heb een map met Media aangemaakt.. in die map ROMs en in de map ROMs de map NES. en de spellen kopieer je dus in die map. bij mij werkt het gewoon. Ik kan op mijn 1.1.3 gewoon mario e.d spelen :D

He!
Ik heb ook de NES emulator gedownload maar ik weet nu niet hou ik deze in de juiste map moet krijgen. Hoe kan ik in de mappenstructuur van mn iPhone? Kan ik de iPhone als hardeschijf op mn iMac mounten?

Alvast bedankt!

DertKesh 20-02-08 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Keezer (Bericht 68497)
He!
Ik heb ook de NES emulator gedownload maar ik weet nu niet hou ik deze in de juiste map moet krijgen. Hoe kan ik in de mappenstructuur van mn iPhone? Kan ik de iPhone als hardeschijf op mn iMac mounten?

Alvast bedankt!

Je moet via Installer NES installeren.

Klik op INSTALLER
scroll naar de map van GAMES

zoek NES op en installeer deze.

en dan moet je met WinSCP op een Windows PC inloggen of met INDependence op je MAC volgens mij.. omdat ik geen Mac heb weet ik het niet zeker.

Je sluit je iphone aan op je computer en dan log je via WinSCP/INDependence in op je iPhone.

host: ipadres van je iPhone

gebruikersnaam: root
wachtwoord: alpine

en dan OKE of START of LOGIN

en als je er eenmaal in zit moet je in de map Library een map aanmaken en die Media noemen.

Dubbelklik op de map Media en maak nog een map aan en noem deze ROMs.

Dubbelklik op ROMs en maak daar een map in en benoem deze NES.

NES-roms kun je gewoon van internet downloaden naar je computer en met behulp van deze programma's dus van de linkerkant naar de rechterkant slepen in de NES map.

rspooren 15-03-08 12:48

Als ik wil inloggen op me iphone krijg ik steeds de volgende melding: "netwerk fout: verbinding geweigerd" Weten jullie misschien waar dit aan ligt?

Undertaxxx 26-03-08 22:56

Ik heb daarnet geupdate (1.1.4) en alle apps terug geinstalleerd. Alleen ik kan echt in geen enkele repo de NES emulator terug vinden, en heb exact terug dezelfde repo's als daarvoor. Heeft iemand een repo waar deze nog te vinden is ? Thnx


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:00.