iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Tethering vragen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/72071-tethering-vragen.html)

Zompy 16-09-10 16:31

Tethering vragen
 
Hoeveel Ipods zou ik in princiepe kunnen tetheren voordat het detectable zou worden?
Met mij Iphone4@Tmobile Nederland
Bedankt :)

herbie65 16-09-10 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zompy (Bericht 562626)
Hoeveel Ipods zou ik in princiepe kunnen tetheren voordat het detectable zou worden?
Met mij Iphone4@Tmobile Nederland
Bedankt :)

Het zal aan mij liggen, maar ik begrijp de vraag absoluut niet...

Zompy 17-09-10 17:05

Ik kan met mijn iphone tetheren, maar als ik 100 ipods zou tetheren zou tmobile dit zien toch?
Hoeveel ipods zou redelijk zijn om te tetheren?

Chrisl 17-09-10 17:07

Ik denk dat 6 tegelijk aan 1 laptop prima moet kunnen.

Nee, ff serieus, wat bedoel je????????

Zompy 17-09-10 17:08

Als ik 100 ipods tegelijk internet geef via mijn iphone ziet tmobile dit, ja?
als ik er 5 tegelijk internet geef ziet tmobile dit dan?

Chrisl 17-09-10 17:11

Hoe geef jij je iPod internet via je iPhone dan?

En als dit al zou kunnen, waarom zou je dat willen?

Wil je niet gewoon weten voor hoeveel MB je kan tetheren voordat T-mobile het door heeft en je een rekening gaat sturen?

Zompy 17-09-10 17:12

Tetheren kan toch gewoon? of ben ik nou gek? :S

Chrisl 17-09-10 17:18

Via je iPhone wel ja. Vraag me alleen af hoe je je verbinding deelt met je iPod.

Zompy 17-09-10 17:21

Wtf? ik kan mijn verbinding van mijn Iphone toch aan mijn ipod geven? Ik snap echt niet wat je bedoelt...

Chrisl 17-09-10 17:25

Nou, met datzelfde probleem zitten wij, als je nou zou beginnen met je vragen goed te formuleren, dan kunnen wij, indien we het weten, er antwoord op geven. Ik begrijp nu nog steeds niet wat je nou precies wil weten.

Zompy 17-09-10 17:29

Hoeveel ipods kan ik mijn internet van de Iphone geven (tegelijk) zonder dat tmobile het door heeft?

Chrisl 17-09-10 17:32

Ik denk niet dat het in aantallen uit te drukken is. Het ligt er maar net aan wat je er mee doet.

Zompy 17-09-10 17:32

In een klaslokaal 5 mensen internet geven?

Chrisl 17-09-10 17:35

Als ze alleen surfen zie ik het probleem niet zo, alleen zal je internet er niet sneller op worden.

Zompy 17-09-10 17:36

Het probleem is dat ik geen boete van Tmobile wil, en ik wil ook niet weer zon massale tether persoon zijn waardoor de tarieven omhoog gaan,

Hoeveel ipods lijken redelijk dan?

shapezzz 17-09-10 18:11

Kunnen ze niet zien omdat je maar 1 enkele verbinding met de provider hebt als je ze allemaal via 1 apparaat laat verbinden, enkel alleen het data-ipadres van het toestel waarmee je verbonden bent met de provider kunnen ze zien.

Zompy 17-09-10 18:58

Waarom zien ze het dan wel als je een laptop erop zet?

shapezzz 18-09-10 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zompy (Bericht 563484)
Waarom zien ze het dan wel als je een laptop erop zet?

Omdat een laptop geen mobiele telefoon of iPod is :)

Het verschil tussen een laptop en een mobiele telefoon kunnen ze inderdaad wel zien, echter hoe precies weet ik niet maar ik kan me voorstellen dat een laptop een totaal ander mac-adres heeft dan bijv. een iPhone of iPod.

Sharkey79 20-09-10 12:40

Ik tether al een beste poos met mijn laptop via m'n iPhone en ik heb nog geen klacht gezien van T-Mobile. Het ligt echt niet aan het apparaat wat je internet verschaft via de iPhone, maar aan het data verbruik. Er is inderdaad niet te zeggen wanneer T-Mobile wel iets doet, omdat dat gewoon afhankelijk is van de hoeveelheid data die je opvraagt. Waar T-Mobile de grens trekt ligt er gewoon aan waarvan zij vinden dat het onder "fair use" valt. Wil je zeker geen gezeik, dan moet je gewoon je dataverbinding niet delen...

webferret 20-09-10 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zompy (Bericht 563425)
In een klaslokaal 5 mensen internet geven?

Vertel nou eens eerst wat je precies wil zodat duidelijk is waar we op moeten reageren....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:32.