iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   "geblokkeerd(e)" beller(s) blokken (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/72951-geblokkeerd-e-beller-s-blokken.html)

Sniekel 24-09-10 23:07

"geblokkeerd(e)" beller(s) blokken
 
Ik krijg de laatste tijd minimaal zo'n 2-3 telefoontjes van reclame rommel die allemaal onder een vaag nummer bellen. Hij geeft aan op mijn scherm "Geblokkeerd" als ik wordt gebeld.. Is er een manier om alles dat met "Geblokkeerd" belt te blokken? Zodat ik niet elke dag gestoord wordt door die irritante callcenters enz. Alvast bedankt!! :)

Harley4 24-09-10 23:19

Ik gebruik iBlacklist om afgeschermde nummers direct naar de voicemail te drukken.

earl 24-09-10 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sniekel (Bericht 569344)
Ik krijg de laatste tijd minimaal zo'n 2-3 telefoontjes van reclame rommel die allemaal onder een vaag nummer bellen. Hij geeft aan op mijn scherm "Geblokkeerd" als ik wordt gebeld.. Is er een manier om alles dat met "Geblokkeerd" belt te blokken? Zodat ik niet elke dag gestoord wordt door die irritante callcenters enz. Alvast bedankt!! :)


Hallo Sniekel,

Ik had ook diezelfde ervaring als je van reclames bureaus die me opbelde.
Toen heb ik Iblacklist in cydia store gekocht en die werkt gewoon echt super, wanneer ik zin heb om mensen te blokkeren of niet gestoord te willen worden door mensen, voeg ik de mensen en sms nummers gewoon in en opslaan, anonieme nummer etc... alles word geblokkeerd.

Is wel een beetje prijzig, maar is wel het geld waard.

Probeert het maar en succes ermee:)

Sniekel 24-09-10 23:23

Is hier ook een gratis variant op te verkrijgen? Of via jailbreak gratis te verkrijgen? Alvast bedankt voor de tips! Super!!! :D

earl 24-09-10 23:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sniekel (Bericht 569367)
Is hier ook een gratis variant op te verkrijgen? Of via jailbreak gratis te verkrijgen? Alvast bedankt voor de tips! Super!!! :D


Uhmm, Nee er is geen gratis variant, maar je kan wel op internet zoeken voor een dergelijke tweaks voor de iPhone

Harley4 24-09-10 23:33

Zeg dat dan gelijk, dat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.

Sniekel 24-09-10 23:39

Daar gaat het me helemaal niet om Harley4, vroeg het me gewoon af. Welke van de 2 in Cydia moet ik hebben? Die van Xsellize?

chaser2600 24-09-10 23:40

Ooit gehoord van het belmenietregister?
Kost niets

Sniekel 24-09-10 23:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 (Bericht 569391)
Ooit gehoord van het belmenietregister?
Kost niets

Is hier ook een app voor? :p

ppl 25-09-10 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sniekel (Bericht 569367)
Is hier ook een gratis variant op te verkrijgen? Of via jailbreak gratis te verkrijgen? Alvast bedankt voor de tips! Super!!! :D

Ja hoor en hij zit op iedere iPhone: je sleep/wake button bovenop. Zodra je een geblokkeerd nummer zit dubbelklik je even op die knop en ze gaan naar je voicemail indien je die aan hebt staan (staat dat uit dan hang je op). Is dit je teveel werk dan kun je ook gewoon niets doen, dat gerammel houdt vanzelf op :) M.a.w. er zijn ook gewoon dingen die je zelf al kunt doen zonder dat je naar extra maatregelen zoals bepaalde software hoeft te grijpen. Het bel-me-niet register is ook een optie en bij een abo afsluiten aangeven dat je nergens geregistreerd wil worden ook.

sapermun 25-09-10 02:38

ben je vet mee als je s nachts gewekt wordt door 1 of andere *****nummer.

ppl 27-09-10 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sapermun (Bericht 569529)
ben je vet mee als je s nachts gewekt wordt door 1 of andere *****nummer.

Dan houdt je voor het slapen gaan die sleep button wat langer ingedrukt ;)
Oftewel: zet je telefoon in airplane mode of gewoon uit. Komt zowel je nachtrust als je accuduur ten goede. Als er echt iets ernstigs is...de politie weet je huis wel te vinden.

Beetje gezond verstand gebruiken, kom je vaak al heel ver mee.

sapermun 05-10-10 13:46

Er zijn mensen die de wekker gebruiken om op te staan.(als ik nu een gsm koop van 750eur omdat daar een alarmklok inzit, moet ik geen aparte wekkerradio aanschaffen die ook nog eens stroom verbruikt bijvoorbeeld). het is ook niet de bedoeling dat iemand verplicht is zijn iphone uit te zetten door van die reclame.En iets ernstigs hoeft niet altijd geassocieerd te worden met politie: er zijn mensen met gepensioneerde ouders of fysisch gehandicapte naasten die alleen thuiszitten en zo een noodtelefoontje aan hun nek hebben hangen, als ze daarop duwen, kunnen ze je makkelijk bereiken in geval van nood(als ze vallen en niet meer rechtraken of dergelijk).

Ben jij dan zo pro-ongewenste reclame? Als er zo een applicatie zou zijn, zou je dat ook wel opteren. En trouwens: die oproepen gebeuren niet enkel s nachts, ze kunnen overdag net zo irritant zijn.

Gezond verstand wordt hier dagelijks gebruikt. Beetje ruimer beginnen denken als je op een forum zit: de ene z'n situatie is de andere de zijne niet!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.