Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) VOOR DAT JE BEGINT. IK BEN NIET VERANDTWOORDELIJK VOOR ENIGE SHADE OF ADNERE VORMEN. IKZELF HEB NERGENS LAST VAN BEHALVE DAT DE HOMESCREEN IETS LANGZAMER ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Home screen op ipod touch 2G en iPhone 3G GEEN Jailbreak!!!
VOOR DAT JE BEGINT.
IK BEN NIET VERANDTWOORDELIJK VOOR ENIGE SHADE OF ADNERE VORMEN. IKZELF HEB NERGENS LAST VAN BEHALVE DAT DE HOMESCREEN IETS LANGZAMER LAAD! IKZELF HEB GEEN SCHADE HIERAAN OVERGEHOUDEN JE KUNT DIT TEN ALLE TIJDEN UITZETTEN DOOR DE CODES TE VERWIJDEREN!!! Akkoord? zoja ga verder met stap 1 zo nee doe het dan niet. Stap 1: download ibackup bot trial Stap 2: maak een backup via itunes Stap 3: Sluit itunes en start ibackup bot Stap 4: open je laatste backup en zoek com.apple.springboard.plist Stap 5: voeg deze lijn toe: <key>homescreen-wallpaper</key> <true/> Stap 6: sla het op Stap 7: zet backup terug via backup knopje( ziet er uit als ipod met groen pijltje) Stap 8: Klaar!!! Het is wel de default he kunt hem niet veranderen. Kijk naar deze link is iets uitgebreider Enable Homescreen Wallpapers on iPod Touch 2G or iPhone 3G with NO JAILBREAK! - iPod touch Fans forum - iPod, iPhone and iPad dit is op eigen risico!!!! Bij mijn 2g ipod gaat menu ietsiepietse slomer!!!! Ook Battery percent kan aan doe alle stappen en zet deze lijn erbij: <key>SBShowbatterylevel</key> <true/> Kijk wel uit dat je het boven <dict> in de 1 na laatste lijn. 1 woord als het goed is dit geld voor BEIDE lijnen. Resultaat Laatst gewijzigd door Aitvaras; 01-10-10 om 13:04. Reden: Screen shot toevoegen en battery percent |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukt dit niet, hij blijft gewoon zwart?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod Touch 3g Home Button probleem | tlbuis | iPhone algemeen | 0 | 12-05-11 18:16 |
Gejailbreakte ipod touch zoom in bij lock screen | NoWayOut | iPhone algemeen | 3 | 12-11-10 23:44 |
Home-Screen bug/fout [jailbreak] | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 13 | 19-10-10 11:05 |
iPhone 2G geen reactie op touch screen | diffie | iPhone algemeen | 2 | 15-03-10 23:56 |
iPhone springt naar home screen | Gkidstyle | iPhone algemeen | 5 | 17-08-08 13:37 |
|
|