//

Facetime vs Nokia/Samsung enz.

Facetime vs Nokia/Samsung enz. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenmiddag! Ben sinds gister bezitter van de mooie iPhone 4. We kennen allemaal de beperkingen die de iPhone heeft, geen bluetooth bestandjes verzenden naar andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-10, 18:40
jurriaan jurriaan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard Facetime vs Nokia/Samsung enz.

Goedenmiddag! Ben sinds gister bezitter van de mooie iPhone 4. We kennen allemaal de beperkingen die de iPhone heeft, geen bluetooth bestandjes verzenden naar andere phones en het ringtone gebeuren bijvoorbeeld.
Maar gelukkig is er daar de jailbreak voor!! (die nog uit moet komen)

Nu vroeg ik me af wat jullie denken op het gebied van facetime?! Ik zie iedereen om me heen lekker videobellen..voorral op feessies haha.

Zou het mogelijk kunnen zijn dat er een jailbreak progje komt waardoor je toch naar andere merken telefoons kan videobellen? Dit lijkt me een super goede toegevoegde waarde aan me iPhone

Gr. Jur.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-10, 19:39
sapermun sapermun is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 74
Standaard

er is al een app(waar ik weet van heb) die je laten videobellen tussen iphones en andere merken. zolang beide gsm's 1zelfde programma staan hebben, kan je mekaar in een soort geimplementeerd contactenboekje zetten. ben de naam van het programma kwijt, maar het stond niet zolang geleden bij het nieuws op de frontpage hier(max 2 weken geleden denkk)

over 3g ging dat zelfs dacht ik, terwijl facetime enkel via Wi-Fi gaat. Kheb het niet over skype.

Laatst gewijzigd door sapermun; 05-10-10 om 19:42.
  #3  
Oud 05-10-10, 20:37
jurriaan jurriaan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Aha?! Maar dan blijf je toch weer afhankelijk van een app, die je allebij moet hebben. Zie liever een cydia progje die videobellen tot alles mogenlijk maakt. Kom op apple!, volgende update volledig vrij facetimen.
  #4  
Oud 05-10-10, 22:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Cydia programma's
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Facetime activeren facetime smst naar +44... nummer mastermark iPhone algemeen 22 25-07-11 17:33
Nokia N97: Nokia?s eerste topmodel met touchscreen iCulture iPhone algemeen 86 30-06-09 21:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.