iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/73987-op-iphone-gedownloade-mp3-safari-exporteren-naar-ipod-app.html)

smakkie 05-10-10 20:01

Op iPhone gedownloade mp3 (Safari) exporteren naar iPod app
 
Hallo,

Ik ben opzoek naar een (Cydia) app waarmee ik op mijn iPhone gedownloade mp3 bestanden van de map waarin ik hem heb opgeslagen (met Safari download plugin) kan exporteren naar mn iPod 'app'.

Dus dat ik die muziek niet afspeel via Pwnplayer of de iFile player of whatever, maar dus gewoon aan mijn muziek lijst toe kan voegen.

Ik weet dat het kan met MewSeek (kan ook mee gedownload worden trouwens), maar ik twijfel of ik dat aan ga schaffen ivm met de prijs van $9.99. Ik dacht ik vraag eerst of er misschien alternatieven zijn voor het exporteren van muziek naar mn muzieklijst.


Alvast bedankt,
Steven

borgqueenx 05-10-10 20:10

plus dat mewseek volgens mij niet compatibel is met nieuwere firmwares. plus dat itunes de mp3 niet kopieert van je iphone naar pc.

smakkie 05-10-10 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 577535)
plus dat mewseek volgens mij niet compatibel is met nieuwere firmwares. plus dat itunes de mp3 niet kopieert van je iphone naar pc.

Oke dan weet ik dat ook. Ik draai 3.1.3 en heb MewSeek getest, werkt wel goed opzich. Maar ik wist niet dat het niet draaide op 4.x.
Maar ik heb het dus even getest, en een nummer die ik had gedownload met MewSeek en had ge-exporteert naar mn muzieklijst iPod app, kwam gewoon bij iTunes te staan...

Maargoed daar gaat het niet op, ik zoek een app waarmee ik gedownloade muziek naar mn muziek iPod app kan zetten. Iemand een idee?

belgiumiphone 05-10-10 21:27

Pwntunes zet de muziek uit een bepaalde map automatisch in de iPod. Je kunt de mp3 met ifile verplaatsen naar die map. Pwntunes kost €10 in cydia.

smakkie 05-10-10 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 577615)
Pwntunes zet de muziek uit een bepaalde map automatisch in de iPod. Je kunt de mp3 met ifile verplaatsen naar die map. Pwntunes kost €10 in cydia.

Ik heb even een tut zitten kijken op youtube, werkt idd wel leuk. Maar kan je dan nogsteeds wel gewoon je muziek beheren met iTunes?

belgiumiphone 06-10-10 09:41

Ja hoor! Je kunt dus op 2 manieren je muziek op de iphone zetten: ofwel op de klassieke wijze via iTunes, ofwel met Pwntunes.

smakkie 11-10-10 16:42

Iemand een ander idee?

Suriboy777 12-10-10 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 577615)
Pwntunes zet de muziek uit een bepaalde map automatisch in de iPod. Je kunt de mp3 met ifile verplaatsen naar die map. Pwntunes kost €10 in cydia.

Kan toch alleen met music op je pc?

Ik zoek n.l. ook een app die op de iphone gedownloade mp3 naar de ipod library wegzet op iOS 4.1.

Voor Youtube video's is er al een oplossing die dit doet, maar dan zet hij de video's in de library.

Beter dan: is er een app die de youtube video's in mp4 bestanden wegzet in de ipod library?

Iemand een idee?

RalfdeBoer 13-10-10 10:55

Ik heb zelf de 4g met 4.1 en bij mij draait mewseek.
Het wegzetten naar ipod gaat ook goed, maar weet nog niet of ik de $9.99 ga betalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.