//

Typophone 4

Typophone 4 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door imagine Ik kan 'Lockscreen Clock Hide' nergens vinden. Ben ik nouzo blind of zie ik iets heel simpel over het hoofd??? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 07-02-11, 09:22
imagine imagine is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: N-Brabant
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imagine Bekijk bericht
Ik kan 'Lockscreen Clock Hide' nergens vinden. Ben ik nouzo blind of zie ik iets heel simpel over het hoofd???
Heb 'm inmiddels gevonden
__________________
Nothing To Declare...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 07-02-11, 14:34
Onyx Onyx is offline
• iOS 13.1.1
• iPadOS 13.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 326
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imagine Bekijk bericht
Ik kan 'Lockscreen Clock Hide' nergens vinden. Ben ik nouzo blind of zie ik iets heel simpel over het hoofd???
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imagine Bekijk bericht
Heb 'm inmiddels gevonden
En..??
Was je "zo blind" of zag je 'm ergens over het hoofd...??
Misschien ook handig voor anderen om aan te geven wat er mis was of waar die nu stond.
  #123  
Oud 07-02-11, 15:35
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Wat heel vreemd is bij mijn lockscreen als ik deze activeer in Winterboard. Alles werkt gewoon, ik heb m'n clock hide aanstaan, en ontgrendel is ook weggehaald. Alleen het probleem is, is dat bij de tijd hij steeds iets erdoorheen laat zien, weet niet precies wat maar er springt steeds (ik denk) een andere tijd doorheen ofzo. Misschien tips hoe ik dit kan fixen? Ik ben ook bereid (mocht dit nodig zijn) wanneer ik thuis ben vanavond even een screenshot te maken en deze hier te plaatsen. Ik hoor het van jullie allemaal nog wel, ciao!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #124  
Oud 07-02-11, 16:40
imagine imagine is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: N-Brabant
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onyx Bekijk bericht
En..??
Was je "zo blind" of zag je 'm ergens over het hoofd...??
Misschien ook handig voor anderen om aan te geven wat er mis was of waar die nu stond.
Bij het jailbreaken van mijn Iphone 4 kreeg ik niet meteen apt.modmyi.com te zien. Pas na toeval verscheen deze bij sources. Toen was het natuurlijk zo gepiept
  #125  
Oud 07-02-11, 16:44
imagine imagine is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: N-Brabant
Berichten: 56
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Wat heel vreemd is bij mijn lockscreen als ik deze activeer in Winterboard. Alles werkt gewoon, ik heb m'n clock hide aanstaan, en ontgrendel is ook weggehaald. Alleen het probleem is, is dat bij de tijd hij steeds iets erdoorheen laat zien, weet niet precies wat maar er springt steeds (ik denk) een andere tijd doorheen ofzo. Misschien tips hoe ik dit kan fixen? Ik ben ook bereid (mocht dit nodig zijn) wanneer ik thuis ben vanavond even een screenshot te maken en deze hier te plaatsen. Ik hoor het van jullie allemaal nog wel, ciao!
All you have to do is go into the theme folder and open up style.css, then find this code:

background-image:url('/private/var/mobile/Library/SpringBoard/LockBackground.jpg');

and change it to:

background-image:url('LockBackground.png');
  #126  
Oud 07-02-11, 16:49
Lawler Lawler is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imagine Bekijk bericht
All you have to do is go into the theme folder and open up style.css, then find this code:

background-image:url('/private/var/mobile/Library/SpringBoard/LockBackground.jpg');

and change it to:

background-image:url('LockBackground.png');
Of typophone weather downloaden, die doet het wel. Kan je desnoods de weatherfunctie uitzetten. Ligt aan je firmware
  #127  
Oud 07-02-11, 17:06
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

En hoe zet je de weatherfunctie uit? Moet je dan ook in de bestanden gaan? En hoe kun je in de bestanden, OpenSSL gedownload maar werkt voor geen meter.

EDIT:
En ik wil het ook graag 24 uurs maken.

EDIT 2:
Sorry, na het goed lezen van de topic is alles me toch gelukt in iFile!

Laatst gewijzigd door iWiefring; 08-02-11 om 17:04. Reden: Toevoeging
  #128  
Oud 07-02-11, 20:18
Triple-D Triple-D is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 21
Standaard

Moet dit met dat Open SSH>?
  #129  
Oud 07-02-11, 20:24
miicker's schermafbeelding
miicker miicker is offline
 
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Eindhoven
Berichten: 233
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Triple-D Bekijk bericht
Moet dit met dat Open SSH>?
dat klopt idd
  #130  
Oud 07-02-11, 22:38
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Is er geen een andere weg waarop je het bestandensysteem (na een jailbreak) kan bereiken dan met OpenSSL? Want volgens mij werkt dit met Terminal oftewel alleen met OSX?
  #131  
Oud 07-02-11, 22:56
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Is er geen een andere weg waarop je het bestandensysteem (na een jailbreak) kan bereiken dan met OpenSSL? Want volgens mij werkt dit met Terminal oftewel alleen met OSX?
Je bedoelt waarschijnlijk OpenSSH.

Onder Windows kun je onder andere met Putty aan de slag.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #132  
Oud 08-02-11, 01:46
Guest-20220126212803
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi Tapijtkever,

Ik heb de laatste versie van Typophone Weather op mijn iPhone 4 geïnstalleerd en wil dat graag in het Nederlands.
Ik heb eens gekeken en heb het bestand LockBackground.html wel gevonden, maar wat moet ik nu precies aanpassen om de dagen en maanden in het Nederlands te krijgen.
Wil je het eens iets uitgebreider uitleggen?

Groeten,
Hans




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tapijtkever Bekijk bericht
allemaal een top 2011
en ik heb het gevonden (geld alleen voor typophone weather) ff heen en weer gemaild met de ontwikkelaar Gustavo en hij gaf me een goede uitleg de unlock zit daar in de lockbackground en kan veranderd worden in themes, typophone weather, LockBackground.html en hier kun je met iFile de strings bewerken, zoals ik heb gedaan zie screenshot

Laatst gewijzigd door Guest-20220126212803; 09-02-11 om 14:47.
  #133  
Oud 08-02-11, 17:05
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Je bedoelt waarschijnlijk OpenSSH.

Onder Windows kun je onder andere met Putty aan de slag.
Putty werkt niet bij mij, elke keer dat ik probeer iets in te voeren lukt dat niet. Zowieso krijg ik voordat het opent een foutmelding, maar op google stond dat je deze gewoon kon negeren. Blijkbaar niet.
  #134  
Oud 09-02-11, 14:50
Guest-20220126212803
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben er inmiddels zelf uitgekomen. In het bestand LockBackground.html (dat vind je hier: /private/var/stash/Themes.xxxxxx/Typophone Weather.theme) wordt verwezen naar de variabeles Month() en Day().
Deze variablelen vind je terug in het bestand functions.js.

function Month() {
month = new Array("January","February","March","April","May","June","July","August","September","October","Novem ber","December");
return month[date().getMonth()];
}
function Day() {
day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday");
return day[date().getDay()];
}


Als je hier de maanden en dagen verandert in de Nederlandse namen, dan zie je dat keurig terug in je Lockscreen.

De manier om om toegang te krijgen tot deze bestanden vereist dat je OpenSSH installeert op je iPhone via Cydia.
Voor de PC download WinSCP en installeer het. Open WinSCP, het WinSCP login scherm opent. Hier vul je het ip-adres van je iPhone in dan poortnummer 22, username = root, password = alpine, private key file laat je leeg en protocol = SFTP, klik nu op login en de verbinding wordt gemaakt. Nu kun je in het rechter scherm de bestanden zoeken en aanpassen.

Ik hoop dat iemand hier plezier van zal hebben.


Groeten,
Hans

PS
Dit alles geldt alleen voor Typophone weather en niet voor Typophone 4. Daar werkt het heel anders.

Laatst gewijzigd door Guest-20220126212803; 10-02-11 om 21:12.
  #135  
Oud 09-02-11, 17:25
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Hallo Hans,

Jou uitleg heeft mij dus helemaal super geholpen want alles staat nu mooi in het Nederlands! Duizendmaal dank, ik dacht dat je alle plaatjes moest gaan vervangen door ze in Photoshop aan te passen maar dit blijkt dus niet zo te zijn. Je kunt het gewoon in het script aanpassen wat bij mij perfect gewerkt heeft. Zie hieronder het resultaat!

MVG,
LJ
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0800[1].PNG‎ (146,8 KB, 56x gelezen)
  #136  
Oud 10-02-11, 13:46
Superbeest's schermafbeelding
Superbeest Superbeest is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Breda
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Superbeest
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hausi Bekijk bericht
Ik ben er inmiddels zelf uitgekomen. In het bestand LockBackground.html (dat vind je hier: /private/var/stash/Themes.xxxxxx/Typophone Weather.theme) wordt verwezen naar de variabeles Month() en Day().
Deze variablelen vind je terug in het bestand functions.js.

function Month() {
month = new Array("January","February","March","April","May","June","July","August","September","October","Novem ber","December");
return month[date().getMonth()];
}
function Day() {
day = new Array("Sunday","Monday","Tuesday","Wednesday","Thursday","Friday","Saturday");
return day[date().getDay()];
}

Als je hier de maanden en dagen verandert in de Nederlandse namen, dan zie je dat keurig terug in je Lockscreen.

De manier om om toegang te krijgen tot deze bestanden vereist dat je OpenSSH installeert op je iPhone via Cydia.
Voor de PC download WinSCP en installeer het. Open WinSCP, het WinSCP login scherm opent. Hier vul je het ip-adres van je iPhone in dan poortnummer 22, username = root, password = alpine, private key file laat je leeg en protocol = SFTP, klik nu op login en de verbinding wordt gemaakt. Nu kun je in het rechter scherm de bestanden zoeken en aanpassen.

Ik hoop dat iemand hier plezier van zal hebben.


Groeten,
Hans
Nou dat heb ik geprobeerd alleen krijg ik nu dus op die plaatsen alleen vraagtekentjes?

Enig idee??

Thanks
Mark
  #137  
Oud 10-02-11, 14:30
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien heb je iets weggehaald of wat dan ook want bij mij werkt het wel (zie screenshot) loop eens alles na met behulp van wat hij gezegd heeft en kijk eens of alles klopt.
  #138  
Oud 10-02-11, 14:35
Superbeest's schermafbeelding
Superbeest Superbeest is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Breda
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Superbeest
Standaard

Ja moet er wel bijzeggen dat ik het bestandje aanpas van de orginele Typophone theme dus niet die van Weather want die heb ik er niet opstaan. Maar dat zou toch eigenlijk niks uit mogen maken.

En heb echt alleen de namen aangepast tussen de Haakjes niet meer niet minder. Heb net maar even de app er opnieuw opgezet, had geen zin om weer alles te veranderen.
  #139  
Oud 10-02-11, 14:37
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Maar heb je dus alle aanhalingstekens ook laten staan en je weet 100% zeker dat je geen een aanhalingsteken of cruciaal iets verwijderd hebt?
  #140  
Oud 10-02-11, 14:39
Superbeest's schermafbeelding
Superbeest Superbeest is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Breda
Berichten: 11
Stuur een bericht via MSN naar Superbeest
Standaard

Nope niet gedaan, zal het straks om me gemak thuis nog een keer proberen, maar anders laat het maar lekker engels. Snap het gelukkig zo ook.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
typophone 4 joeriii Jailbreak apps en thema's 3 14-02-11 15:58
Slider verwijderen van Typophone theme Datamonster Jailbreak apps en thema's 16 14-10-10 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:37.