//

Cydia tweak gezocht

Cydia tweak gezocht discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een tweak waarbij ik makkelijk de auto rotate kan in/uitschakelen onder iOS 4.x Nu moet ik elke keer dubbel klikken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-10-10, 11:31
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard Cydia tweak gezocht

Ik ben op zoek naar een tweak waarbij ik makkelijk de auto rotate kan in/uitschakelen onder iOS 4.x
Nu moet ik elke keer dubbel klikken op home button, naar rechts sweepen en dan op de auto rotate icon klikken. Heb al ook gekeken naar inorotate, maar dat moet je elke keer bij settings in en uitschakelen.. Dit moet volgens mij toch veel makkelijker kunnen met behulp van een makkelijke tweak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-10-10, 11:40
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Je kunt (indien je SBSettings gebruikt) een toggle installeren om de rotatie snel in en uit te schakelen. Weet de exacte naam niet maar in cydia zoeken naar sbsettings en rotate lijkt me voldoende.

Ik ga er, gezien je vraag, tenminste vanuit dat je een jailbreak hebt ondanks dat je profiel anders doet voorkomen
__________________
iPhone US-> iPhone 3G 8GB-> iPhone 3GS 16GB-> iPhone 4 16GB... iMac 27'' 3.2ghz 8gb ram... iPad Wi-Fi 16GB
  #3  
Oud 15-10-10, 12:30
Jimmy_Boy Jimmy_Boy is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 210
Standaard

Ok bedankt, zal even kijken.

Zal btw mn profiel ook ff bijwerken


// edit: heb dus Rotation Inhibitor geinstalleerd, doet wat ik wil. Heb via activator ingesteld dat als ik dubbel tik op Task Bar dat t wordt in/uitgeschakeld. Vind alleen irritant dat ik een pop up krijg dat het is in/uitgeschakeld. Is die pop up op een of andere manier uit te schakelen?

Laatst gewijzigd door Jimmy_Boy; 15-10-10 om 12:53.
  #4  
Oud 15-10-10, 12:40
markzijlstra markzijlstra is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 102
Standaard

Het heet overigens Rotation Inhibitor, mocht je het nog niet gevonden hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tweak/thema gezocht!!! jailbreakme Jailbreak apps en thema's 6 06-03-11 20:05
Gezocht cydia programma Pdeb1993 Archief 3 29-03-09 13:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:26.