HELP "Buuf Token" discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag iPhoneclub, Vandaag ben ik op Cydia een thema tegen gekomen die ik graag (werkend) op mijn iPhone zou willen hebben. Helaas lukt mij dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
HELP "Buuf Token"
Goedemiddag iPhoneclub,
Vandaag ben ik op Cydia een thema tegen gekomen die ik graag (werkend) op mijn iPhone zou willen hebben. Helaas lukt mij dit niet fatsoenlijk. Het is echt een strak thema waarbij de gehele layout eigenlijk is aangepast. Wellicht hebben jullie er al wat over gehoord, het gaat namelijk over het thema "Buuf Token", gratis te downloaden vanuit Cydia. Nu is het zo als ik het thema via winterboard installeer, de app's gebonden zijn aan de rijen. Ik heb wel de aplicatie iconulos gevonden om het op deze manier aan te passen. Maar al met al ben ik er nog steeds niet uit hoe ik dit thema werkend kan krijg op mijn iPhone..... Mocht iemand me kunnen helpen, GRAAG! Zo zou het er uit moeten komen te zien:
Spoiler
Iemand enig idee... Graag! Laatst gewijzigd door iScorpio; 20-10-10 om 21:01. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
|
|||
|
|||
Jammer dat niemand antwoord, ziet er echt fraai uit, wou dat ik je kon helpen!!
|
|
||||
|
||||
Ja dat vind ik nu ook. De theme is echt dope, maar krijg em niet fatsoenlijk geïnstalleerd.
Mocht ik em k krijgen zoals t hoort, post ik t hier. Jammer dat er geen reacties op gegeven worden, maargoed. |
|
|||
|
|||
Ik heb de theme net geinstalleerd, maar diverse apps hebben hun gewone icoontje, dit is wel jammer. Die indeling zoals op de screenshot die gelinked is lukt me niet, zal wel aanvullende zaken nodig hebben
Welk programma heb je nodig voor die lockscreen trouwens? Winterboard alleen is niet genoeg? |
|
||||
|
||||
Om de icoontjes op een andere plaats te krijgen heb je iconoclasm nodig. (betaalde app in cydia, zon $2 à 3,-) De eerste foto is volgens mij geen lockscreen. Dat is gewoon Springboard volgens mij. Heb iconoclasm nog niet uitgeprobeerd, maar ga dat 1 deze dagen nog wel doen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nu.nl foutmelding: "Geen instellingen en/of filters gevonden voor opgegeven token" | aikoN | iPhone Apps | 1 | 29-07-10 15:50 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|