iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Tekst bij de schakelaars weg (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/7535-tekst-de-schakelaars-weg.html)

Masterprut 16-02-08 01:07

Tekst bij de schakelaars weg
 
beste,

Ik heb geen tekst meer in de aan/uit schakelaars meer. Denk aan bv. de Wi-Fi switch.

Iemand enig idee? Als ik de taal op iets anders dan engels zet, dan krijg ik wel keurig de symbolen (I / O).

Groeten,

Grample 16-02-08 01:09

Heb je al geprobeerd om Nederlands (?) even opnieuw te installeren ?

Fresh 16-02-08 01:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Masterprut (Bericht 65399)
beste,

Ik heb geen tekst meer in de aan/uit schakelaars meer. Denk aan bv. de Wi-Fi switch.

Iemand enig idee? Als ik de taal op iets anders dan engels zet, dan krijg ik wel keurig de symbolen (I / O).

Groeten,

Dit is een normaal verschijnsel. Alleen bij Engels krijg je on/off op de schakelaars. Zet de taal maar eens terug op Engels.

Masterprut 16-02-08 01:15

ik wil graag op engels blijven. Kan dit ook opnieuw worden geinstalleerd?

Het is toch ook geen ikTelefoon ;)

Groeten,

Fresh 16-02-08 01:17

Engels staat er nog gewoon op. Onder instellingen=>algemeen=>internationaal kun je de taal kiezen.

Masterprut 16-02-08 01:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 65403)
Dit is een normaal verschijnsel. Alleen bij Engels krijg je on/off op de schakelaars. Zet de taal maar eens terug op Engels.

dit heb ik al gedaan. Alleen bij engels zie ik niks.

sjowol 16-02-08 01:35

tsja dan had je niet de engelse instellingen moeten overschrijven.. normaal staat die er gewoon nog hoor... (en zeker met mijn repo nederlandse taal staat die er nog gewoon)
dus op engels zetten en dan nl_taalpakket eraf en je hebt wer gewoon on/off

Masterprut 16-02-08 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjowol (Bericht 65419)
tsja dan had je niet de engelse instellingen moeten overschrijven.. normaal staat die er gewoon nog hoor... (en zeker met mijn repo nederlandse taal staat die er nog gewoon)
dus op engels zetten en dan nl_taalpakket eraf en je hebt wer gewoon on/off

ik heb geen idee wat je allemaal aan het brabbelen bent. Overschrijven? Nederlandse taal?

In mijn eerste post leg ik uit dat alléén onder engels ik geen on/off heb. Zodra ik een van de andere talen kies, zie ik het wel. Ik heb nooit wat overschreven. Het viel mij vandaag op.

En ik zie nu ook dat de teksten in knoppen als Delete en Previous, Next, Done (bij toetsenbord) wegzijn..

Groeten,

sjowol 16-02-08 02:17

ah helemaal geen tekst meer? tsja dan is er iets goed mis.. restoren?

Masterprut 16-02-08 02:23

er moet vast wel iets op te verzinnen zijn zonder restoren. Ik wacht even tot de rest van nederland wakker is. Toch bedankt!

Groeten,


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.