//

Cydia apps worden niet getoond bij instellingen

Cydia apps worden niet getoond bij instellingen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezer, Ik heb een iPhone 4 met software 4.1. Deze is gejailbreaked met Limera1n. Na het installeren van AndroidLock worden al mijn Cydia applicaties ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-10, 11:50
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard Cydia apps worden niet getoond bij instellingen

Geachte lezer,

Ik heb een iPhone 4 met software 4.1. Deze is gejailbreaked met Limera1n. Na het installeren van AndroidLock worden al mijn Cydia applicaties niet meer getoond bij 'instellingen'. Ik heb AndroidLock inmiddels verwijderd, maar dit wil helaas niet baten. Applicaties als Winterboard, pkgBackup worden getoond op springboard en kan ik ook gewoon gebruiken. De applicatie SBsettings bijvoorbeeld staat in Cydia bij de lijst met geinstalleerde applicaties, maar deze kan ik niet gebruiken.

Heeft iemand hier ervaring mee? Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Gerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-10, 11:54
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als je even wat verder had gelezen had je geweten dat SBsettings geen icoontje heeft op je iPhone.

SBsettings open je door bovenaan in de statusbalk te swipen waar je klok en batterij staan.

EDIT

staat in cydia erbij;

Note: This does not come with an icon.
You can swipe the statusbar to bring down the main window. You can configure in activator settings other methods of opening the SBSettings window. Customize it to your liking!

  #3  
Oud 18-10-10, 11:56
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Is bij mij bekend, dat werkt juist niet, excuses voor de summiere beschrijving. Zoals gezegd, alle programma's van Cydia zijn geinstalleerd (sommige zijn te gebruiken), maar worden niet getoond binnen 'instellingen'.

Laatst gewijzigd door Gerdje; 18-10-10 om 11:59.
  #4  
Oud 18-10-10, 11:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Vreemd dat "swipen" in je satusbalk niet werkt om SBsettings te openen, want zo moet het.
Probeer sbsettings eens opnieuw te installeren.
  #5  
Oud 18-10-10, 12:22
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Reinstall van applicaties mag niet helpen. Onderdelen als Lockinfo, Sbsettings, Folderenhancer, Infinifolders en dergelijke zijn geïnstalleerd, maar niet toegankelijk via 'instellingen' (daar worden ze simpelweg niet getoond). Ik heb het idee dat als ze weer bij instellingen getoond worden ze ook weer gaan werken.
  #6  
Oud 18-10-10, 12:27
Gerdje's schermafbeelding
Gerdje Gerdje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Lent
Berichten: 75
Standaard

Inmiddels opgelost, ik heb de interface van Cydia veranderd naar 'developer' en heb daar MobileSubstrate opnieuw geïnstalleerd. Bedankt voor de reacties!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Eigen nummer kan niet meer worden ingevoerd bij instellingen. Guusjuh Overige providers Nederland 9 24-05-12 20:44
iBooks problemen: Downloaden boeken lukt niet en pdf's worden niet getoond erwinKrol iPhone algemeen 17 24-06-10 11:45
ipad instellingen cydia apps ricardog Jailbreak apps en thema's 2 07-06-10 16:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:40.