iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   VolumeButtonExtender alternatief (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/75469-volumebuttonextender-alternatief.html)

Tunix 18-10-10 14:05

VolumeButtonExtender alternatief
 
Gisteren had ik deze geweldige cydia app gevonden, hier was ik al een tijdje naar op zoek. Namelijk: een tool die er voor zorgt dat je zonder je iphone uit je zak te hoeven halen naar een volgend nummer kan skippen. Dit door middel van de volume knoppen ietsje langer ingedrukt te houden.

Het leek uiteindelijk allemaal ietsje te mooi om waar te zijn, want de tool zorgt ervoor dat al mijn knoppen niet meer werken, en heb hem dus weer verwijderd. Weet iemand of hier een alternatief voor bestaat in cydia?

belgiumiphone 18-10-10 14:14

Volume media settings! Als je ook de SBSettings toggle hiervan installeert kun je deze tweak heel snel aan- en uitzetten. Echt een aanrader!

De tweak zelf heet Volume Media Settings. De toggle heet VolumeMCtoggle. Veel plezier ermee!

libia 18-10-10 14:26

Activator (of LibActivator oid), daarmee kun je bijvoorbeeld naar volgend nummer als je eerst volume lager dan hoger zet, kun je zelf allemaal instellen

Tunix 18-10-10 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone (Bericht 587551)
Volume media settings! Als je ook de SBSettings toggle hiervan installeert kun je deze tweak heel snel aan- en uitzetten. Echt een aanrader!

De tweak zelf heet Volume Media Settings. De toggle heet VolumeMCtoggle. Veel plezier ermee!

Nice thanks! Waar kan ik de toggle precies vinden, want de zoekoptie in cydia vindt hem niet.


@Libia,

Cydia zegt dat activator al geinstalleerd is op mijn iPhone, maar ik zie nergens een icoontje staan?

EDIT: Nevermind zie het al, staat bij instellingen!

loller 18-10-10 14:34

Activator werkt perfect, bedankt!

belgiumiphone 18-10-10 15:45

De tweak zelf staat in de repo van BigBoss, standaard aanwezig in cydia.

De toggle staat in de repo van modyouri (repo.modyouri.com). Je moet deze toevoegen in cydia.

Ik vind Volume Media Settings handiger omdat je gewoon met 1 druk op de volumeknop voortspoelt of terugspoelt. En met de toggle is het heel snel aan- of uit te zetten.

Ivar89V 18-10-10 17:10

op je Iphone oortjes zit die functie al LAAAANG!
dubbel klik tussen de volume regelaars en je gaat naar volgende en 3 keer en je gaat terug 1 keer is pauze...
of bedoel je iets heel anders?

Ivar89V 18-10-10 17:13

Of je hebt andere oortjes dat kan ook:P

Tunix 18-10-10 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ivar89V (Bericht 587669)
op je Iphone oortjes zit die functie al LAAAANG!
dubbel klik tussen de volume regelaars en je gaat naar volgende en 3 keer en je gaat terug 1 keer is pauze...
of bedoel je iets heel anders?

Ja dat weet ik, maar de creative EP630 ondersteunt dat niet! haha. Activator werkt prima btw, thanks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:07.