iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Home-Screen bug/fout [jailbreak] (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/75514-home-screen-bug-fout-jailbreak.html)

jordywos 18-10-10 19:55

Home-Screen bug/fout [jailbreak]
 
Beste lezers,

Ik heb sinds een half uur dit in het home screen:


Test | Plixi

Zoals je ziet zijn de 4 onderste icoontjes ineens erg hoog komen te staan waardoor er minder ruimte is voor de andere apps.

Dit is volgens mij gekomen nadat ik winterboard had geinstalleerd via cydia.
Maar nu ik winterboard eraf gehaald heb en het er nu nog steeds is zou ik het niet meer weten?

Iemand dit ook eens gehad? en hoe is dit weer opgelost?

Mvg,

Jordy

King1987 18-10-10 20:03

Winterboard terug installeren en dan kijken wat het is. Waarschijnlijk iets wat je hebt aangevinkt in Winterboard, moet je het alleen even uitzetten.

jordywos 18-10-10 20:14

Maar WinterBoard heb ik al verwijderd?

Ben blij dat je me wilt helpen, ben er alleen niet zo expert in heb pas sinds vandaag een jailbreak. Waar moet ik precies naar toe om het uit te zetten?

King1987 18-10-10 20:19

:D Begin eens met goed lezen van de post:

- Installeer Winterboard terug
- Aan/uit zetten van de opties totdat hij goed is.

 Verplaatst naar:
iPhone Wallpapers Skins Thema's

jordywos 18-10-10 20:28

Ik heb WinterBoard opnieuw gedownload maar er komt maar geen icoontje op het home screen hoe kan ik nou instellingen wijzigen??

iMario 18-10-10 20:38

Je had ook allang kunnen herstellen...

Verwijder MobileSubstrate eens...

jordywos 18-10-10 20:39

Herstellen? maar dan moet ik weer opnieuw jailbreaken.

Waar staat mobilesubstrate?

Mobilesubstrate heb ik verwijderd maar er gebeurd niks..... heb winterboard doorzocht zou niet weten waar de instellngen staan?

farukjuh13 18-10-10 21:46

jordy.
je moet saurik via winterboard wegdoen. had ik ook.

jordywos 18-10-10 21:49

hoe dan ik snap het niet hoe dat moet :(

Saurik waar staat dat?

jordywos 19-10-10 09:48

Heb het net gevonden bij instellingen en alles stond UIT GEVINKT. Maar de fout is nog steeds niet verholpen?

Wie kan mij helpen met dit vervelende probleem?

Herstellen dan maar en de JB opnieuw uitvoeren?

mvveelen 19-10-10 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordywos (Bericht 588036)
Heb het net gevonden bij instellingen en alles stond UIT GEVINKT. Maar de fout is nog steeds niet verholpen?

Wie kan mij helpen met dit vervelende probleem?

Herstellen dan maar en de JB opnieuw uitvoeren?

Ja, wat kan je gebeuren ?

Is zo gepiept. Succes !

jordywos 19-10-10 09:56

Maar alle games moet ik dan wel weer opnieuw erop zetten of niet?

Moet ik hem dan nu eerst herstellen naar eergister ofzo en dan weer opnieuw jben? kan dat geen risico's met zich mee brengen omdat die al eerder gejailbreakt is?

mvveelen 19-10-10 10:01

Het helpt om je eerst in te lezen over hoe / wat, maar de games die je hebt aangeschaft via iTunes kun je later simpel terugzetten. De scores ben je kwijt.
Ik ga er hierbij vanuit dat je dus GEEN reservekopie terug gaat zetten omdat je dan wellicht weer dezelfde problemen terug zult krijgen.
Dat hij al een JB heeft, maakt niets uit verder.

jordywos 19-10-10 10:05

Oke thanks ;)

Ik ga nu proberen te herstellen en opnieuw te jailbreaken.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:35.