iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Icons veranderen op springboard van apps (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/75673-icons-veranderen-op-springboard-apps.html)

jordywos 20-10-10 15:30

Icons veranderen op springboard van apps
 
hoe kan je app icoontjes veranderen die op het springboard staan?

Met welke cydia app of met welk progamma is dit mogelijk?

jimmycash 20-10-10 15:56

Gewoon even een icoontje inhouden totdat ze wiebelen en veranderen maar!

jordywos 20-10-10 15:57

ik bedoel het plaatje dat de apps hebben.

Hoe zijn die te veranderen? vind sommige namelijk erg saai... hmm

jimmycash 20-10-10 16:06

ohw sorry! ja daar ben ik ook nog niet helemaal uit.. heb winterboard ook gedwonload via cydia.. maar ik krijg er geen andere themes op gezet.. nou ben ik het in Cydia zelf aan het proberen .. daar kan je de themes ook aanpassen zie ik.. maar ook deze weken nog niet.. Ik hou je op de hoogte

jimmycash 20-10-10 16:07

via cydia is payed app!

jordywos 20-10-10 16:12

Payed app insalleren?

jimmycash 20-10-10 16:16

ja ik had in Cydia in de homescreen op themes geklikt en bij sommige themes moet je betalen via amazon en zo.. sommige kan je wel installeren.. maar na installatie zie ik echter nog niks veranderen.. Zal wel iets verkeerd doen..

Eduardo 20-10-10 16:45

Weet je wat een hele mooie is??!!
HD Icons 3!
Veranderd alleen de icons maar verder niet!
En is nog gratis ook!
Ook stereo's Leopard vind ik persoonlijk heel mooi maar die achtergrond (wallpaper) kan je niet veranderen en ik hou van mijn zwarte achtergrond :d

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jimmycash (Bericht 588816)
ja ik had in Cydia in de homescreen op themes geklikt en bij sommige themes moet je betalen via amazon en zo.. sommige kan je wel installeren.. maar na installatie zie ik echter nog niks veranderen.. Zal wel iets verkeerd doen..

Je doet idd iets verkeerd.. ;)
Maar het is heel makkelijk, je moet nadat je de thema hebt gedownload namelijk "aanzetten" in winterboard!
Dus je opend winterboard en je vind de naam van de thema aan en vervolgens ga je terug, druk je op "respring"(rechts boven in) en daataaa!
Je hebt je nieuwe thema!
Vind je het niks? dan zet je het vinkje weer uit! vind je het helemaal niks, dan verwijder je hem weer via Cydia!

jordywos 20-10-10 18:27

Maar ik bedoel hoe je zelf je icons kunt veranderen? handmatig?

Eduardo 21-10-10 08:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordywos (Bericht 588896)
Maar ik bedoel hoe je zelf je icons kunt veranderen? handmatig?

Door het bovenstaande te doen..
Of bedoel je dat niet?
Je wilt ZELF icons maken?
Als dat het geval is dan kan ik je niet helpen..
Zullen er vast een hoop op dit forum zijn die dat wel kunnen maar ik waag me daat niet aan haha!
Zeg altijd maar.. Schoenmaker blijf bij je leest! ;)

Groeten,

jordywos 21-10-10 09:23

haha ja dat bedoelde ik inderdaad, dat ik de icoontjes kon verplaatsen door erop te drukken was ik ookal achter gekomen :P

Toch bedankt voor de moeite ;)

Eduardo 21-10-10 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jordywos (Bericht 589244)
haha ja dat bedoelde ik inderdaad, dat ik de icoontjes kon verplaatsen door erop te drukken was ik ookal achter gekomen :P

Toch bedankt voor de moeite ;)

hoe kan je app icoontjes veranderen die op het springboard staan?
Met welke
cydia app of met welk progamma is dit mogelijk?

ik bedoel het plaatje dat de apps hebben.
Hoe zijn die te veranderen? vind sommige namelijk erg saai... hmm


Antwoorde meer op de 2 bovenste vragen van jou en daarin geef je aan dat je de Icons wilt veranderen..
Dat kan in cydia door een Thema (en dus ook de icons) te veranderen en ik gaf een naam van een thema in Cydia die alleen de Icons veranderd..
Dus volgens mij gaf ik WEL antwoord op je vragen :p
Je vroeg niet hoe je moest verplaatsen maar hoe je moest veranderen haha! ;)

Graag gedaan haha!

jordywos 21-10-10 09:45

:cool: Snap het al thx


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:06.